מבצע אדיר - בעזרת סוכן נלכדו סוחרי אמל"ח ביניהם מאבו גוש

38 כלי נשק נתפסו במהלך הפעלת הסוכן (סה״כ 41 כולל השלושה מהיום),תארו לכם כמה מסוכן היה להסתובב ברחובות עד אתמול. שאפו ענק למשטרה.

תערכות השלל צילום: משטרת ישראל
תערכות השלל צילום: משטרת ישראל

זו לא תערוכה, זו תצוגת השלל ממבצע יזום של משטרת ישראל. במסגרת המאבק הנחוש ומתמשך של משטרת ישראל בעבירות הנשק בחברה הערבית ובכלל, במהלך השנה האחרונה, הופעל סוכן סמוי ע"י היחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים נגד סוחרי אמצעי לחימה לא חוקיים במזרח ובעוטף ירושלים, באיו"ש ובצפון הארץ.

היום לפנות בוקר עברה החקירה לשלב הגלוי לאחר הפללתם של סוחרי האמל"ח. במבצע רחב היקף ומתוזמן, מאות שוטרים ולוחמים בהם: בלשי ימ"ר ירושלים, שוטרי מחוז ירושלים, לוחמי מג"ב, כוחות ימ"מ, לוחמי יחידה 33 (הגדעונים), לוחמי ימ"ס, החטיבה הטקטית, כלבנים ועוד בסיוע כוחות צה"ל, פשטו על בתיהם של המופללים במקביל ביו"ש, ירושלים, באבו גוש ובצפון הארץ, ועצרו בבתיהם 32 חשודים בסחר באמל״ח. החשודים הועברו לחקירה בימ״ר ירושלים.

בחיפוש שבוצע לפנות בוקר בבתיהם של חלק מסוחרי האמל״ח שנעצרו, נתפסו עוד 3 כלי נשק (m-16 ושני אקדחים), נוסף על 38 שנתפסו במהלך הפעלת הסוכן (סה״כ 41). בנוסף נתפסו בפעילות המשטרתית מספר רכבים של הסוחרים, סמים, כסף מזומן ועוד. לצד החקירה הפלילית, צפוייה המשטרה לתפוס נכסים נוספים ורכוש במסגרת התקיפה הכלכלית של אותם החשודים בעבירות הנשק.

בהמשך היום, יובאו החשודים להארכת מעצרם בבימ"ש, במטרה למצות עמם את החקירה והדין.

נושאים: משטרת ישראל, המלחמה בפשיעה, עבירות נשק
תערכות השלל צילום: משטרת ישראל
תערכות השלל צילום: משטרת ישראל
תערכות השלל צילום: משטרת ישראל
תערכות השלל צילום: משטרת ישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: