מאוניברסיטת אריזונה הגיעו ללמוד מ'מי שמש'

נציגי האוניברסיטה בתום הסיור: הניסיון שנצבר בישראל בהערכות הנכונה לשעת חירום כפי שאנו רואים בבית שמש הוא נכס לא רק למדינת ישראל אלא לאנושות כולה

המשלחת במשרדי מי שמש
המשלחת במשרדי מי שמש

משלחת מאוניברסיטת‏ אריזונה‏ שבארה"ב, הגיעה כאורחת של רשות המים בישראל, וכשאלו ביקשו להראות להם כיצד נערכים לקראת שעת חירום, הכתובת הטובה הייתה בתאגיד מי שמש, תאגיד צעיר וחדשני ומתקדם, מנהל ביטחון מים ברשות המים, דני לקר, בחר את תאגיד מי שמש כדוגמא שיש הרבה מה ללמוד ממנו.

ביום שני הגיעה המשלחת ליום סיורים בבית שמש, זה התחיל בבוקר במשרדי התאגיד, שם קיבלו את פניהם בברכה יו"ר התאגיד וחבר מועצת העיר ישעיהו ארנרייך, מנכ"ל התאגיד פלד דיכטר, ג'קי‏ בן‏ הרוש, מנהל‏ חירום ‏וביטחון בתאגיד‏ מי‏ שמש, שסקרו את תולדות התאגיד ואת האתגרים המיוחדים שיש לתאגיד בבית שמש כעיר המכפילה את עצמה ונערכת לקליטת עוד 40,000 משפחות חדשות בתוך פחות מעשור.

דני לקר מנהל היחידה לביטחון מים ברשות המים נתן להם סקירה מקצועית על עבודת משק המים לשעת חירום, ועל התרחישים השונים שיש להיערך אליהם, תוך שהוא מציג בכבוד גדול את היערכות של תאגיד מי שמש.

בהמשך היום ביקרו חברי המשלחת במתקנים חדשים של תאגיד מי שמש, ובמיוחד בבריכת המים שהוקמה לשעת חירום, וראו עין בעין כיצד ואיך יש להיערך נכון על כל צרה שכולנו תפילה שלא תבוא, אבל כמובן שיש להיערך לכל תרחיש.

בסיומו של הסיור הודו חברי המשלחת לראשי תאגיד מי שמש על הסיור המחכים ועל הדברים החדשים שלמדו, ואמרו כי העולם מתכונן כיום יותר ויותר לתרחישים של שעת חירום, זאת בשל הטרור שמרים ראש, והניסיון שנצבר בישראל כפי שאנו רואים בבית שמש הוא נכס לא רק למדינת ישראל אלא לאנושות כולה.

כאות הערכה על קבלת הפנים החמה ועל הסיור המקצועי והמחכים, העניקו נציגי אוניברסיטת אריזונה את מדלית האוניברסיטה לתאגיד מי שמש.

נושאים: מי שמש, אריזונה, ארהב, משק מים
המשלחת במשרדי מי שמש
המשלחת במשרדי מי שמש
המשלחת במשרדי מי שמש
המשלחת במשרדי מי שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: