לתל אביב, הרצליה, ירושלים יש זאפא- בית שמש מבלה ב'מעבדה'

מקום שיכול לתת אוירה אחרת לאירועי תרבות מצומצמים מבחינת כמות הקהל, מבחינת ההרגשה להיות ליד האמן ולחוות אותו מקרוב. זאפא בשם יצירתי מקומי- שנה שלישית לסדרת המופעים במעבדה.

משה שיטרית במעבדה
משה שיטרית במעבדה

בית שמש התברכה בהיכל, מקום שיכול לארח את יהורם גאון, אירוע עם קהל רחב ומגוון, ועם זאת חיפש הממונה על התרבות בעיר סגן ראש העיר משהו אינטימי יותר, מקום לא של 580 מקומות כמו בהיכל, אבל מקום שיכול לתת אוירה אחרת לאירועי תרבות מצומצמים מבחינת כמות הקהל, מבחינת ההרגשה להיות ליד האמן ולחוות אותו מקרוב. צוותא היה לו למודל, זאפא ירושלים, תל אביב או הרצליה, לאירועי מוסיקה. שיטרית בדק אם יהיה לו קהל ואחרי ישיבות ודיונים החליט ללכת על הרעיון ולבחון אותו. בחנו שנה ראשונה וההפתעה הייתה גדולה. קהל צעיר נפתח לעולם התרבות. הצליח בשנה השנייה והשנה זו השנה השלישית בה ממשיך שיטרית את הרעיון.

מצא מקום, אולם פסגות השבע, המארח גם השנה את האירועים במסגרת התרבותית הלא שגרתית. למה לא שגרתית? כי באירועים האלה אפשר להגיע חצי שעה או שעה לפני, לשבת ליד שולחן, להזמין ממטעמי הבית, או אפילו כוס בירה, לנהל שיח חברים, עד למופע עצמו. גם תרבות וגם מפגש חברים. שיטרית אומר השבוע לרגל חשיפת רשימת המופעים שיעלו בקיץ הקרוב. "זה הקיץ השלישי שלנו במעבדה וזה מרגש מאוד לראות שהפרויקט הזה הפך כבר למסורת.

התחלתי בקיץ 2021 רעיון שנחשב מרחיק לכת להקמת מועדון להופעות חיות בעיר ואפשר לומר שהמעבדה זה כבר עובדה מוגמרת.

אנחנו יוצאים עם הופעות שאין לי ספק שמהר מאוד ימכרו כל הכרטיסים עבורם. יחד עם פתיחת האמפי פארק בקיץ, פתיחת היכל התרבות בתחילת הקדנציה, המעבדה ואולם זינמן אני שמח לומר שלתושבי בית שמש מוצע מגוון של מתחמים לאירועי תרבות. תודה גדולה לעובדי רשת המרכזים הקהילתיים, אגף אירועים וספורט ומחלקת הצעירים שבאגף הקהילה."

מה השנה ברפרטואר המעבדה? 22.5 עקיבא, 30.5 יוסי גבני 15.6 דודו טסה. 29.6 רותם אבוהב ובאי המעבדה יקנחו במשהו חריג העיתונאי עמית סגל יגיע ב-13.7. מעניין? פתחו יומנים או הקדימו להזמין מקום. כל אלה מחכים לכם עם בירה טובה, אוכל מפנק ואווירה מחשמלת...

נושאים: תרבות, בית שמש. המעבדה, משה שיטרית מימון בן חמו
משה שיטרית במעבדה
משה שיטרית במעבדה
משה שיטרית במעבדה
משה שיטרית במעבדה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: