כתובות גרפיטי בנוסח המעבר בלבוש צנוע בכניסה לבנייני מגורים

ברחוב עובדיה, רמה ג2, צוירו כתובות גרפיטי בנוסח החרדי הקיצוני. מצלמות יעזרו לפענח את תחילת ההשתלטות הקיצונים גם בשכונה הזו.

הכניסה לבניין בעובדיה
הכניסה לבניין בעובדיה

בוקר טוב בית שמש. אתם עסקים היום במה? בקורונה? ברעיון להוצאת המשפחה לחופשה? בדאגה קיום כלכלית, במענק המדינה שנכנס או לא נכנס.

שימו לב במה עסוקים כאלה, שאלה לא הדאגות שלהם. לעבור בית בית בשכונה חדשה ולהתחיל להרהר בקול את המחשבות הפנימיות שלהם. שכונה חסידית, שכונה דתית לאומית, שכונה מעורבת, שכונה של כולם בער של כולם.

הצחקתם.

ברור שזו ההתחלה. תחילה על מפתן הדלת, מפתן יומך באשר תלך. משטח מתאים לכתובת השגרתית בעירנו, המעבר בלבוש צנוע. חיג'אב ביקשו? או אולי סדין שחור טאליבני? ין פירוט, וגם הצעה לשכלול, כתבו הפוך עם הכתיב כלפי פנים. שהיוצא יקרא לפני שהוא מתערבב בחלל הצח והנקי.

בכל אופן זה מרתיח, זה מזעזע איך קטני אמונה לא מאמינים אפילו בעצמם. חוששים מיצרם הלוהט שישתלט עליהם, רק כך אפשר לומר על אלה שכתבו וכיערו בניינים יפים שעדיין ריח החדש נודף מסביבתם.

האם עיריית בית שמש תקדים ותשכיל להציב מצלמות באזורים האלה? ברור שאם זו תחילת כוונת כותב הגרפיטי על מפתן הכניסה לבניינים. לא נופתע למצאן גם על הקירות והגדרות, את אותם שלטי חוצות מכוערים שמביישים שכונות שלמות בעיר בית שמש.

בזה נסיים ונסכם, במקום שהרשות לא הצליחה לעשות, למה שלא יעשו דומה בשכונה החדשה? שיוויון גם בכיעור.

מעניין מה היה מנבא עובדיה על ההשתלטות הקיצונית הזו?.

נושאים: ג 2, כתובות גרפיטי, מצלמות. בית שמש.
הכניסה לבניין בעובדיה
הכניסה לבניין בעובדיה
הכניסה לבניין בעובדיה
הכניסה לבניין בעובדיה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: