האם אדרי ובלוך שבו לעבוד ביחד ובתיאום?

הודעה משותפת לבלוך ואדרי מרמזת כביכול על עבודה משותפת וחזרה למסלול העבודה התקין. האם תם עידן הקרח? תוכן ההודעה אגב לא מחדש דבר...

רחוב בעיר, צילום דוברות בית שמש
רחוב בעיר, צילום דוברות בית שמש

האם בלוך ואדרי יושבים לעבוד ביחד? לפחות כך עולה מהודעה לתקשורת שיצאה מהדוברות. לאחר הביקורת הקשה שהטיח אדרי כי בלוך מתהדרת בנוצות לא לה, החליטה זו להשיב בצורה מתוחכמת בתקווה שהציבור לא יבחין. היום יצאה הודעה מלשכת הדוברות שעניינה שימוש בכספי חדש מול ישן, הודעה משותפת שלה ושל אדרי, על קידום יוזמות בעיר הותיקה. לא נגזים אם נכתוב כאן שאדרי הופתע מההודעה. שכחה בלוך כנראה, שחלק מהמשימות האלה כבר היסטוריה, למשל שיפוץ וטיפול רחובות שד' בן זאב (עכשיו אפילו חופרים אותו מחדש) רח' פולה בן גוריון ועוד.

ואם לא שמתם לב, אז שימו לב מובאים ו רק דבריה של בלוך. גם אדרי אוהב להיות מצוטט לציבור, הפעם 'שכחו' אותו.

וגם הורגלנו שבענייני העיר הותיקה, שלום אדרי, הממונה מוציא הודעות מטעמו על התכניות וביצוען, כאשר בסיום כל הודעה כזו מודה אדרי לראש העיר עליזה בלוך על תמיכתה בקידום הפרויקטים.

בלוך מוציאה הודעה לתקשורת, שנדמה כי תוכנה כבר התפרסם מטעם אדרי. השוני הוא בהתנסחות, כביכול העבודות, חידוש פני העיר ברחובות דוד רזיאל, העליה, הדקל, מעפילי אגוז פולה בן גוריון, שכונת חפציבה ועוד הם " בשורה אדירה מטעמם, מטעם שניהם, מטעם עליזה בלוך ואדרי.

רשימת הרחובות המוזכרת, אדרי כבר הצטלם בהם, ופרסם הודעות מטעמו. אז מה זה ההודעה החדשה מטעם הדוברות? ניסיון להיאבק על דעת הציבור? ייתכן.

הנה ההודעה כפי שהגיעה אלינו מהדוברות: ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך ויו"ר סיעת הליכוד וממונה העיר הוותיקה שלום אדרי: "יום חג לעיר בית שמש. בשבועיים הקרובים עשרות פרויקטים לחידוש פני העיר יוצאים לדרך"

לאחר עבודת תכנון רחבה והכנה מקדימה, יצאו לדרך, בשבועיים הקרובים, עשרות פרויקטים לחידוש פניה של העיר. את הפרויקטים יבצעו החברה הכלכלית של בית שמש והחברה למשק וכלכלה.

חידוש פני העיר ועבודות השיפוץ יתקיימו לאורך רחוב הרצל וברחובות דוד רזיאל , העליה , הדקל , מעפילי אגוז, פולה בן גוריון, שכונת חפציבה ועוד. " ושוב חלק מהעבודות כבר הושלמו וכאמור יצא על סיומם הודעה מסכמת.

הסכום הכולל של העבודה המושקעת בעיר הוותיקה נאמד בעשרות מיליונים

ראש העיר בלוך ויו"ר הליכוד אדרי :"תוכנית השיפוצים היא בשורה אדירה לעיר הוותיקה. אנחנו נכנסים לתהליך של כמה חודשים שבסיומה התשתיות וחזות הרחובות יראו שינוי משמעותי. נמשיך להשקיע בעיר הוותיקה תוך שיח משתף עם התושבים. נקדם התחדשות עירונית, היכל התרבות צפוי להיפתח ועוד ועוד. אנחנו אומרים היום לעיר בית שמש חג שמח. עמלנו רבות על התהליך וכעת הוא יוצא לדרך".

האם באמת אדרי שותף להתנסחות הזו? האם בלוך מנסה כל דרך כדי לרכך את היריבות ביניהם.

נושאים: עליזה בלוך, שלום אדרי, ישן מול חדש, בית שמש
רחוב בעיר, צילום דוברות בית שמש
רחוב בעיר, צילום דוברות בית שמש
רחוב בעיר, צילום דוברות בית שמש
רחוב בעיר, צילום דוברות בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
האם אדרי ובלוך שבו לעבוד ביחד ובתיאום?
בית שמשינכתבה ביום חמישי, 25 בפברואר 2021, 02:38

לא מאמין למילה שיוצאת מפיה.שלום רוב הרחובות הם לא בבית שמש הוותיקה,ואין בהודעתה בשורה גדולה לנו.בכלל לטעמי צריך שם להחליף משמרות בחברה הכלכלית,ולתת צ'אנס לאחראי צעיר ונמרץ שישלים את חזונו של שלום למתיחת הפנים בוותיקה ודי תמוה שלא הולכים בכיוון.