כתב מינוי לעו"ד בוטבול בנשיאות המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין

עו"ד בוטבול מונה לשמש כסגן יו"ר וועדת התכנון ובניה, אחד הגופים החשובים בלשכה. בנוסף הוא משמש גם נציג בהנהלת מחוז ירושלים ארגון נכי צה"ל

עו"ד אלי בוטבול
עו"ד אלי בוטבול

ליד הועד המרכזי של לשכת עוה"ד בישראל פועלות ועדות מייעצות וצוותים שבהם פועלים חברים- עורכי דין בלשכה. חברי הועדות פועלים בהתנדבות והם מהווים את נקודת הקשר הבולטת ביותר בין נבחרי הלשכה וציבור עורכי הדין מהשורה.

באחת הועדות החשובות, פורום תכנון ובניה, התחדשות עירונית ועוד תמצאו מעתה את מכובדנו, איש בית שמש, עוה"ד אלי בוטבול. תפקידו זה נוסף על תפקיד ציבורי אחר נציג בהנהלת מחוז ירושלים בארגון נכי צה"ל.

עו"ד בוטבול שעושה חיל בתפקידו קיבל השבוע כתב מינוי לשמש במועצה הארצית של לשכת עורכי הדין, והוא נבחר כסגן יו"ר ועדת התכנון והבנייה.

לוועדות הלשכה תרומה חשובה לפעילות הלשכה והישגיה. הצלחתן תלויה במידה רבה במנהיגות של חברי הנשיאות, כך שיש ציפייה משילובו של אלי בוטבול בתפקיד.

כתב המינוי מפרט את ראש הלשכה עו"ד אבי חימי את נוהל עבודת הוועדות מול גורמי חוץ שיש להקפיד עליהם על מנת למנוע תקלות בפעילות הוועדות.

עו"ד שמחזיק בעיר משרד עורכי דין, מעכשיו הוא גם חבר נשיאות בלשכת עורכי הדין. אין ספק כלל, מדובר בהתקדמות יפה מאוד של עו"ד בוטבול המגדל בביתו היום כמה עו, ד צעירים שגם הם כובשים את הזירה המשפטית. בהצלחה וגאווה לעיר

נושאים: לשכת עורכי הדין, בית שמש, עוד אלי בוטבול, נכי צהל
עו"ד אלי בוטבול
עו"ד אלי בוטבול
עו"ד אלי בוטבול
עו"ד אלי בוטבול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: