כתב אישום נגד גולש באינסטגרם על איום ברצח

תלונה במשטרה נגד צעיר העיר שכתב דברים איומים המאיימים על חייו של שר האוצר ליברמן הביאה למעצרו והגשת כתב אישום

צילום מהאינסטגרם
צילום מהאינסטגרם

אנשים לא נרתעים להשתמש ברשת החברתית וכותבים שם כל העולה על רוחם. לא יודעים שהאח הגדול נמצא בכל מקום, ולא רק בריאליטי, ואיומים בודאי שיגיעו אליו לבדיקה של ממש. כך קרה השבוע, צעיר בן 18 איים ברצח על שר האוצר ומשפחתו, נעצר ע״י המשטרה והוגש נגדו כתב אישום. עכשיו בודאי תטענו שלא התכוון, שאולי כעס באותו הרגע, נסחף מעט ברגשותיו, כל זה לאחר מעשה. תחשבו רגע לפני שאתם עושים סנד לכל שטות שעולה במוחכם ואזז יוטב בכל הרשת.

משטרת ישראל השלימה חקירת חשוד תושב בית שמש בחשד לאיומים ברצח ברשת החברתית. לפני זמן קצר הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט על ידי יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים.

חקירת המשטרה שנפתחה לפני מספר ימים והתנהלה בתחנת בית שמש של מחוז ירושלים, הובילה למעצרו של תושב בית שמש (18) החשוד במעשה והעברתו לחקירה במשטרה.

שעות ספורות טרם מעצרו, התקבלה תלונה במשטרה אודות איומים ברשת החברתית כלפי שר האוצר אביגדור ליברמן ובני משפחתו. האיומים כללו הודעות ששלח בהם נכתב: "אני מת לרצוח אותך עם אני רק יראה אותך תתכונן עם סכין או עם גרזן??? ״אני ירצח אותך או את המשפחה שלך״.

מיד עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה והחשוד במעשה אותר ונעצר. בחקירה שהתנהלה בתחנת בית שמש עלה כי הרקע למעשה הוא תפקידו של נבחר הציבור. עם סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד, היום הוגש נגדו ע״י יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום בבימ"ש. ממש תוך 24 שעות השלימה המשטרה רישום תלונה, איתור החשוד, חקירה, מעצר והגשת כתב אישום. זריזות וחריצות ראויה לציון.

נושאים: משטרה, ליברמן, אינסטגרם, בית שמש
צילום מהאינסטגרם
צילום מהאינסטגרם
צילום מהאינסטגרם
צילום מהאינסטגרם
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: