אחרי ההלם, ביום השלישי למלחמה, חוזרת ישראל לתפקד

צה"ל חוזר להיות צה"ל, בלי סרבנות, עם תעוזה וגבורה אופיינית, עם גיוס מלא של 150% עד 200%, עם ישראל מתאחד, ובקרוב ממשלת חירום/אחדות לאומית. זה מגיע לנו- עם ישראל ביחד מנצח, אל תיפול רוחכם/רוחנו, עברנו את פרעה נעבור גם את זה ביחד!!!

עובדי תפעול תולים דגלים בבית שמש
עובדי תפעול תולים דגלים בבית שמש

אבדן השליטה ניכר כמעט בכל תמונה שהגיעה משדה הקרב בימי הלחימה הראשונים, הדיווחים הכואבים והקשים, המרדפים אחרי המחבלים, הסיפורים על הגבורה, חוסר האונות, מניין המתים המתחלף, איסוף הגופות וזיהויין, הקשיים בדבר העברת המידע למשפחות, והשבויים. כן הסיפור הטראגי הכואב שילווה אותנו זמן לא ידוע, נפילת קו המושבים, עוטף עזה, פריצת הגדר, מנותקי הקשר והנעדרים. הנתונים קשים, למי שמתמצא יותר בהשגת מידע קורא שהתמונה תהיה כואבת פי כמה...

ועם כל זה היום ישראל חוזרת להתנהל. אחרי ההלם, ולקח לנו יותר מדי זמן לצאת מההלם, דיונים להקמת ממשלת איחוד לאומי. טוב מאוחר. מונה מתאם מעטם הממשלה לטיפול בסוגיית השבועיים והנעדרים. מולו או לידו שני אלופים במיל' גויסו לטובת משימת ריכוז המידע בשבויי המלחמה הנוכחית, אזרחים, נשים, קשישים, ילדים, עובדים מחו"ל. צה"ל גייס כוחות רבנות צבאית וזיהוי פלילי מהמשטרה. דובר צה"ל פתח את הפה והתחיל לשתף במידע שמותר לשתף. בצה״ל אומרים כי הם מקווים לסיים את גיבוש תמונת מצב הנפגעים, הנעדרים והחטופים תוך 48-72 שעות. ועוד מדובר צה"ל, "יש לנו מקומות ויחידות שהגיעו לא 100% אלא 150% ו- 200% התייצבות. וואו, רק אתמול כמה ברברנו על סרבנות. וגם זו בשורה מפיו: "לא חסר ציוד ולא חסר אוכל - הכל יגיע, גם אם חלק לוקח קצת יותר זמן. לא לכולם יהיה אותו ציוד, מי שבהגנה מרחבית בצירים זה לא אותו דבר כמו ציוד לחימה התקפי." כלומר צה"ל ערוך ומוכן ללחימה בכל חזית בה יאיימו.

הפעילות בנמל התעופה בן גוריון מתקיימת כסדרה למרות המצב ועל פי הנחיות גורמי התעופה, ושימו לב, אזרחים המצויים בחו"ל מבקשים לשוב מהר ולעלות על מדים, מטוסי איסוף מדרום אמריקה, מארה"ב, מרחבי אירופה מלאי נוסעים שמבקשים לשוב הביתה.

והביטו בתמונות המגיעות מקו החזית, תמונות של בני נוער שוטפים את השטח מחזקים את החיילים במיני מתיקה, במזון, בחומרי הגינה ועוד. זה לא כלום. עם ישראל מתאחד. כיכר דיזנגוף כיכר המריבה הפכה לכיכר האהבה והאחווה. אפילו ארגוני המחאה התאגדו לעשות טוב...

בעירנו יצאו לתלות דגלי ישראל בכל רחובות העיר, ציבור, על כל גווניו מפגין אהבה ואחווה. לומדי התורה מקדישים עיתם, שיעורי תורה מפי רבנים, אברכים לומדים משניות לעילוי נשמות הנפטרים והנופלים. מתנדבים מתגייסים להושיט יד, לתת כתף בכל מקום שצריך.

חוזרים לתפקד, זה עם ישראל. עוד נסיק מסקנות, עוד יהיה זמן לחקירות, לכל דבר יש עת. עכשיו הזמן לאהוב, להתאחד. כי רק ביחד ננצח.

נושאים: ישראל, מלחמה, חרבות ברזל, צהל, בית שמש
עובדי תפעול תולים דגלים בבית שמש
עובדי תפעול תולים דגלים בבית שמש
עובדי תפעול תולים דגלים בבית שמש
עובדי תפעול תולים דגלים בבית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: