כשדנים על תכנון העיר למה הממונה על העיר הוותיקה אינו נוכח?

החשש או החשד שגרינברג וגולדברג רוקמים תכניות פיתוח שמטרתם מחיקת כל גוון לאומי, תמיד קיים. זה גובר כאשר בדיונים חשובים לא נוכח נציג (נבחר) מהציבור הלאומי

צוות המפגש עם מנהלת התכנון
צוות המפגש עם מנהלת התכנון

יו"ר הוועדה המחוזית שירה תלמי באבאי ביקרה בעיריית בית שמש ונפגשה עם ראש העיר שמואל גרינברג ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה שמעון גולדברג.

בפגישה סקרו ראש העיר שמואל גרינברג ויו"ר הוועדה המקומית שמעון גולדברג את כיווני התפתחותה של בית שמש העומדת להכפיל את מספר תושביה בעשורים הקרובים. ראש העיר הציג את האתגרים העומדים בפני הרשות בעקבות הצמיחה המואצת והצורך בהוספת שטחי תעסוקה ומסחר לצד בתי מגורים, תוכניות לשדרוג מערך התחבורה הציבורית בעיר, שדרוג תשתיות וחיבוריות למטרופולין ירושלים.

עד כאן מהודעת הדוברות. גרינברג וגולדברג מנהלים את העיר, תוצאה של בחירות, אין ספק. אבל... והאבל הזה כאשר הוא נבחן על פי ההתנהלות שמשתקפת היא כי גרינברג וגולדברג לגמרי בעניינים החשובים להם כי אחרת את מי לדעתכם היו מזמינים איתם למפגשים כאלה להפיג כל חשש?

כן, החשש או החשד שגרינברג וגולדברג רוקמים תכניות פיתוח שמטרתם מחיקת כל גוון לאומי, תמיד קיים. כאשר איש סיעת כוח- שלומי אמונים, שהשקפת עולמה רחוק מכל השקפה לאומית, אחראי ומוביל תכניות פיתוח, ולידו נציג חרדי נוסף, בהיעדר נוכח נציג לאומי, שומה כי המסקנה תהיה אחת- בית שמש להתחרדות מלאה.

בסיור שערכו גרינברג ודרגנר באיזור התעשיה הצפוני (בשבוע שעבר), נעדר יו"ר סיעת הליכוד בעירייה שלום אדרי- האיש שממונה על העיר הוותיקה. אדרי לא נכח בסיור הזה, כמו שלא נכח במפגש עם יו"ר הוועדה המחוזית. אם דנו בנושא הכפלת תושביה של העיר, מי יכול לדבר בעניין יותר מאשר מי שמייצג את סיעת הליכוד- חברה בכירה בקואליציה?

האם אין לאדרי או הולנדר מה לומר על התכנון העתידי של העיר כולה? וגם נניח שאין להם מה לומר על העיר כולה, אין לאדרי, לפחות הוא, מה לומר על התכנון בעיר בוותיקה? והרי בתוך העיר הוותיקה עומדות לצוץ שכונות חדשות- עתירות אוכלוסין. שכונה ו, או בשולי שד' יגאל אלון, נאות אילנה, מתחם השופרסל, מתחם ביג ועוד. לכל אלה בודאי תהיה השפעה על כל תכנון עתידי, ואדרי או שיטרית (סגור במילואים לשנה שלמה) הם הנציגים המשפיעים לפחות על פי ראיית גרינברג את הקואליציה שלו. אולי גרינברג יודע שהליכוד כבר אינה הסיעה הגדולה בעיר (הסיעה השלישית בגודלה במחנה הציוני בעיר- אם 'מאחדים' את מצביעי בית שמש שלנו ואת הציונות הדתית), ולכן הוא מתעלם מקיומה.

והדבר מקבל משנה תוקף כאשר לפגישות עבודה כאלה לא מוזמנים עיתונאים, וכל התוכן מהמפגשים יוצא בהודעות דוברות, הודעות מטעם.

נושאים: בית שמש, גרינברג, תכנון, נציג לאומי
צוות המפגש עם מנהלת התכנון
צוות המפגש עם מנהלת התכנון
צוות המפגש עם מנהלת התכנון
צוות המפגש עם מנהלת התכנון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: