סדרת הרצאות בזום בנושא מודעות לסרטן השד

ההרצאות מתוכננות לחודש הקרוב, ביוזמת סגנית ראש העיר הממונה על קידום מעמד האישה ובשיתוף מועצת נשים. ויש גם המלצה: לכנה להיבדק.

מועצת נשים עם סגנית ראש העיר
מועצת נשים עם סגנית ראש העיר

הנה כמה עובדות אם לא ידעתן הקשורות בסרטן השד.

סרטן השד הוא הגורם השכיח ביותר לתמותה מסרטן בקרב נשים, האחראי לכחמישית מכלל התמותה מסרטן בנשים. מגמת הירידה המשמעותית בתמותה נמשכת בשיעור של כ- 2% לשנה מאז 1996

סרטן השד אחראי לכשליש ממקרי הסרטן החדשים בכל שנה בכלל הנשים. זוהי המחלה הממאירה השכיחה ביותר בקרב נשים בכל קבוצות האוכלוסייה בישראל

ממשיכה מגמת העלייה בתחום האבחון המוקדם – 66% מהנשים אובחנו בשלב מוקדם.

עם נתונים כאלה ואחרים המונחים על שולחנה של סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר, הממונה על קידום מעמד האישה יוצאת ביוזמה ברוכה בעיר לעידוד אבחון מוקדם של סרטן השד. המטרה היא בעיקר לעורר מודעות לנושא ולא לדחוק אותו, גם אם יש מספיק חומר למחשבה (קורונה למשל)

אומרת סגנית ראש העיר רינה הולנדר: "גילוי מוקדם של סרטן השד מעלה בעשרות אחוזים את סיכויי ההחלמה ולכן קיימת חשיבות גדולה כל כך להעלאת הנושא לסדר היום. השנה בחרנו להנציח את תושבת העיר ד"ר אביגיל ראק ואשר נפטרה בדמי ימיה מסרטן השד. בנוסף נקיים אירועים נוספים אשר יש בכוחם לספק מידע רב לנשות העיר ולסייע בגילוי וריפוי. אני מזמינה את נשות העיר להשתתף באירועים. והכי חשוב- לכי להיבדק"!!

אנחנו נוסיף לכו להיבדק, כולכן, אם אתן מעל לחמישים, ונשים בעלי רגישות (בת משפחה חולה) אפילו בגיל מתחת להנ"ל מומלץ מאוד ובחום להיבדק.

מעצת נשים, בשיתוף האגודה למחמה בסרטן וכמובן עיריית בית שמש אירגנו סדרת הרצות בנושאים שונים המפוזרים על ימים. ההרצאה הראשונה תתקיים ב-28.10 י חשוון, בנושא גופה של אשה- תבונתה"- כוחות הריפוי של הגוף. שיח משותף בין מטפלת הוליסטית בנשים ובין מחלימה.

אז פתחו יומנכם ועקבו אחר הפרסומים בנושא.

נושאים: סרטן השד, מועצת נשים, בית שמש, רינה הולנדר, מעמד קידום האשה
מועצת נשים עם סגנית ראש העיר
מועצת נשים עם סגנית ראש העיר
מועצת נשים עם סגנית ראש העיר
מועצת נשים עם סגנית ראש העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: