כמות הגשם הממוצעת הארצית עמדה על כ-60%. בבית שמש פחות מכך, עומד על 55% בלבד

ימי הגשם החולפים לא ממלאים את מאגרי התהום בסביבה ויש חוסר בכמויות. בבית שמש ירדה כמות פחות מהממוצע הארצי. כל הפרטים בפנים

קשת בענן
קשת בענן

השלג יורד בחרמון הסגור, בשל המצב הביטחוני, ויש נחלים שוצפים וגועשים, מפלים סוערים מכמויות גשם לא מעטות. מה אצלנו? הנה הנתונים לעונת חורף 2023-2024.

כמויות הגשם בבית שמש שירדו בימים האחרונים עדיין לא מילאו את מאגרי התהום הרווחים בסביבה ומקורות עדיין חסרה כמה לגימות . כמות הגשם שירדה בשלושת הימים האחרונים, שהיו גשומים יחסית לימי החורף, שבהגדרתו הפשוטה רחוק מלהיות חורף, עומדים על 23.6 מ"מ . בינואר השנה עוד אפשר היה להלך עם חולצה בשרוול קצר וסנדלים, כי לא היה צריך יותר מזה. שיפור מסויים חל בסוף החודש, בעיקר בימים האחרונים של החודש. ינואר השנה היה החודש הכי גשום בעונה וירדו בו 179 מ"מ. מתחילת החורף ירדו בבית שמש 278.5 מ,מ גשם!!! מד הגשם לסביבת בית שמש מוצב בבית ג'מאל.

השירות המטאורולגי המפרסם נתוני משקעים מספר על כמות הגשם הממוצעת הארצית שעמדה על כ-60%. בבית שמש פחות מכך, עומד על 55% בלבד. הממוצע השנתי עומד על כ-505 מ"מ גשם. בית שמש ידעה ימים גשומים הרבה בעבר ואולי גם בעתיד. האם בפברואר הקרוב יושלם החסר? נמשיך להתפלל שהגשם ימשיך לרדת במקום שצריך אותו.

נושאים: גשם, השירות המטאורולוגי, בית גימאל, עונת 2023-2024
קשת בענן
קשת בענן
קשת בענן
קשת בענן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: