כמה קולות שווה חב"ד בעיר?

לפי הרב ויינר יש 1700 משפחות שיצביעו גרינברג, לפי הרב מנדלסון יש 1700 קולות ואולי בכלל רק 900 שרובם יצביעו עליזה בלוך...

מנדלסון במעוז שלו
מנדלסון במעוז שלו

חב"ד בכיסו של מי מהמועמדים? ובעיקר כמה קולות שוווה מחנה חב"ד בעיר, 1700 משפחות או אולי רק 1700 קול? הידיעות מספרות על הצהרת רב קהילת חב"ד הרב אליעזר ויינר לתמיכה במועמד דגל שמואל גרינברג לראשות העירייה, "שליח חב"ד בבית שמש ומו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב אליעזר ויינר - חתם על תמיכת קהילת חב"ד המונה 1,700 משפחות בעיר במועמד שמוליק גרינברג ובכך מתקרב המועמד למספר הנחשק של 40%". זה ו ההודעה שצורפה מתחת לתמונה בה נראים הרב ויינר ומועמד דגל הרב שמואל גרינברג.

1700 משפחות הוא מספר באמת מכריע, שיכול להכריע לטובת כל מועמד, בודאי למועמד שעד עתה קבוצות התומכים בו כוללות את מחנהו, מחנה דגל, ואת מחנה שלומי אמונים שאומדים אותו בין 6000 ל-9000 נפש.

ניסינו לתהות על קנקן המספר, 1700 משפחות זה אומר 3400 קולות פלוס. אם רק בחלק מהמשפחות יש בנוסף לזוג ההורים מצביע אחד הרי כבר נוספים לגרינברג כ- 4000 קול!!! זה באמת הרבה...

האם יש בקהילת חב"ד בבית שמש מספר מצביעים כזה ואינה מתמודדת באופן עצמאי למועצת העיר? במספר הזה היא חוצה גם את אחוז החסימה וגם יש לה סיכוי טוב לקבל כ-2 מנדטים, בהחלט מספר נאה ומכריע.

שאלנו את נציג חב"ד במועצת העיר, חבר בציונות הדתית, הרב ישראל מנדלסון. האמנם יש 1700 משפחות? מנדלסון אומר שיש 1700 קולות!! איזה הבדל, הבדל רב משמעות. איך למהוכיצד?

"בדיוק כמו שגולדברג יודע, שציבור הליכוד 90 אחוז עם עליזה לא משנה מה שלום ומשה אומרים. גם חב"ד ישימו עליזה בלוך ו טב לא משנה מה הרב ויינר אומר.". בסדר מנדלסון עושה פוליטיקה עכשיו. ומוסיף: " לפני שבוע ששמעון (גולדברג ס.צ) פרסם את החלוקה היה רשום אצלו חב"ד 900 כנראה שהוא היה צריך לפנטז עוד קצת במספרים אז הוא העלה ל-1700. יש לחב"ד 1700 קולות כולל שכונת רמה ג ורמה ד". אגב לדברי הרב מנדלסון רובם יצביעו בכלל לעליזה בלוך לראשות ול-טב במועצת העיר.

נושאים: בחירות 2024, בית שמש, חבד, הרב ישראל מנדלסון, עליזה בלוך, הרב אליעזר ויינר
מנדלסון במעוז שלו
מנדלסון במעוז שלו
מנדלסון במעוז שלו
מנדלסון במעוז שלו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: