דוד עמר- מוותיקי העיר וממייסדיה נפטר לבית עולמו

דוד עמר, רק לשם זיהוי נזכירו בצירוף למקום עבודתו דואר ישראל, איש ערכים ואמונה, איש אהבה ואחווה, נעים להתרועע. בעל אוהב וסב יקר שהותיר אחריו רעיה, בנים ונכדים כואבים. גם אנחנו מצטערים.

דוד עמר ז"ל
דוד עמר ז"ל

דמות מופת, מאבני היסוד של העיר, הלכה הבוקר לעולמה. בצער רב, נפרד מאיתנו איש יקר ואהוב, חבר לחברה, אוהב מסור למלאכה ולסביבה. דוד עמר ז"ל, ורק לזיהוי נזכיר את האיש במיקום עבודתו, אחד מחבורה נפלאה של עובדי דואר ישראל הוותיקה שהביאה לכולנו את המכתבים והמברקים. יחד עם חנניה לוגסי, אלגוזי, אהרון כהן, ועוד רבים אחרים , דמותם חרוטה בזיכרון הדואב על אבדן יקר. דוד עמר ז"ל הגיע לגבורות, נפטר בשיבה טובה והותיר אחריו רעייה אהובה, בנים ונכדים כן ירבו.

כמה סמלי שהאיש שבישר לרבים את השנה החדשה בהבאת איגרת השנה הטובה הידועה, שהדואר, היה פעם הדרך היחידה להפיצה ברבים, דווקא בערבו של חג האיגרת הטובה ההיא החזיר נשמתו לבורא. שם הכרנו את האיש החביב, שנכון היה לסייע בפתרון תעלומה על אבדן מכתב יקר, או אולי חבילה שנשלחה ולא הגיעה ליעדה. זכרון שלא נמחק, זיכרון טוב.

אוי, חבל על דאבדין.

דוד עמר ז"ל, בעלה ואב ילדיה נכדיה של דמות מופת נוספת שתזכה לחיים ארוכים טובים ולשלום, הגב' פנינה עמר- מזכירה מיתולוגית בביה"ס אליקים. הקב"ה ישלח לה ניחומים יחד עם בני משפחתה, היקרה, משפחת דברים יפים.

בני הזוג עמר, מי שהכירם, ופגש או רק נתקל לא יכול היה שלא להתרשם מההדר ומהחן המאפיין בני זוג אוהבים, כאילו רק אתמול נפגשו. תמיד חיוך על פניהם, פרישת שלום מקדימה ובעיקר חיוך. בטיילם ברחבי העיר, בדרך לביקור משפחה, או סתם לשאוף אויר צח, הלכו זה לצד זו כאילו היו זוג שזה עתה נפגשו. ביחד, אהבה, רעות, מעוררת קנאה והערכה מצד כל מי שראם הולכים. ניכר היה ערכיהם המשותפים לאחווה ורעות של משפחה סומכת ותומכת.

דוד עמר אביו של יהודה, מייסד חנות דברים יפים וציוד ספורט היה משענת חשובה עליה נשענה משפחת עמר העניפה המלוכדות.

הבוקר התבשרנו על האבדן, ואפילו לא ידענו ולא שמענו על כי זה יבוא היום. בית שמש נפרדת בעצב רב מהאיש שהיה מסמליה ומבוניה. המקום ינחם את המשפחה האבלה, בבנין ירושלים ינוחמו.

תנצבה

נושאים: דוד עמר, דואר ישראל, בית שמש, אליקים
דוד עמר ז"ל
דוד עמר ז"ל
דוד עמר ז"ל
דוד עמר ז"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: