כונני החג של איחוד הצלה מסניף בית שמש לטפל ב-35 קריאות חירום אליהם הוזנקו

גם באמצע ליל הסדר, יצאו כונני איחוד והצלה לסייע. במהלך החג קיבלו ונענו 35 קריאות, מספר עצום כולל תגובה אלרגית

תמונה מאחד האירועים (ארכיון)
תמונה מאחד האירועים (ארכיון)

סמוך לשעה 22:30 אמש הופרה שלוותם של מתנדבי איחוד הצלה בבית שמש שהיו בעיצומו של ליל הסדר, כאשר פרץ ראש הסניף צביקה רובין במערכת הקשר והודיע על צורך בסיוע באיתור אדם מבוגר עם בעיות בריאותיות שיצא מבית הכנסת ולא הגיע ליעדו ברמת בית שמש א'.
בהכוונתו ובתיאום מלא עם רכז ההלכה בסניף חיים דרייפוס, רכז המבצעים של הסניף חיים לנדסמן הוקפץ מביתו וחפ"ק נפתח בשיתוף משטרת בית שמש בפיקודו של מפקד התחנה סנ"צ אלון ויינשטיין.
ככל שחלף הזמן ומעגלי החיפוש הורחבו, הגענו למצב שעשרות מתנדבי איחוד הצלה עזבו את שולחן החג יחד עם עוד שוטרים רבים, מתנדבי עזרת אחים בפיקודו של אברימי קאפ ואזרחים רבים שהצטרפו יחד עם בני משפחתו המודאגים לחיפושים. אמבולנס ורכבי החרום של איחוד הצלה יצאו בהכרזה ברחבי השכונות והודיעו על הנעדר.
לאחר שעות של חיפושים סמוך לשעה 3.15 לפנות בוקר, פגש המתנדב ומנהל הגזרה דוד לף שהיה בסריקות עם אופנוע של איחוד הצלה, בזוג שהיו בדרכם מרמה ב' לרמה ג'. אחרי תשאול ושיחה קצרה הם סיפרו לו על משפחה שהם יודעים שהכניסו אדם מבוגר לביתם שנמצא משוטט לבדו ברחוב ודאגו לכל צרכיו. דוד נסע לכתובת ומצא את הנעדר כשהוא בידיים מצויינות וכאשר הוא בריא ושלם, והוחזר לבני משפחתו המודאגים.
מתוך עשרות הקריאות אליהם הוזנקו המתנדבים במהלך החג אמש במהלך הסדר קיבלנו קריאה על תגובה אלרגית ברמת בית שמש א', המתנדבים יחיאל רוזנברג, יקיר שחר והפראמדיק דביר שילוני שהגיעו למקום מצאו אשה עם תגובה אלרגית חריפה והזריקו לה אפיפן, כשלאחר מכן היא פונתה להמשך טיפול בבית החולים.
בהזדמנות זו נגיד תודה רבה לכל המתנדבים של איחוד הצלה מסניף בית שמש שזמינים עבורכם 24/7 וכמובן לבני המשפחות ששוב נאלצו להישאר לבד.
שנזכה להיפגש רק בשמחות!

נושאים: איחוד והצלה, בית שמש, מתנדבים
תמונה מאחד האירועים (ארכיון)
תמונה מאחד האירועים (ארכיון)
תמונה מאחד האירועים (ארכיון)
תמונה מאחד האירועים (ארכיון)
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: