כולנו עם עליזה בלוך

מפלגה ראשונה שתומכת בגלוי בד"ר עליזה בלוך לראשות, מפלגת כולנו סניף בית שמש בהודעה דרמטית היום על תמיכה בד"ר עליזה בלוך בבחירות הקרבות.

עליזה עם מנשה אליאס ועמי בודגלו
עליזה עם מנשה אליאס ועמי בודגלו

שעות רבות חלפו מן ההודעה הראשונה שיצאה לפעילים הקרובים על הסיכום בין מטה עליזה בלוך עם נציגי כולנו בעיר על תמיכתם במועמדותה לראשות העיר בית שמש ועד להוצאת ההודעה הרשמית לתקשורת. רק לעת ערב העביר הצוות המקצועי של מטה בלוך, את ההודעה הבאה בזו הלשון:

"שמחה לבשר על תמיכתם של מפלגת "כולנו" במועמדותי. בע"ה עתידות להצטרף סיעות נוספות בקרוב כאשר מטרת כולם היא בית שמש טובה יותר. כפי שאמרתי אני באה מהשטח ומהאנשים ופועלת עבורכם. השטח אומר את שלו החל מחוגי בית מלאים מדי ערב (ולעיתים שניים או שלושה באותו ערב) שלטים הממלאים את המרפסות, תמיכה רחבה בכל העיר וכפי שהתפרסם לאחרונה בעיתונות המקומית אף גדילה מדהימה בתמיכת כלל המגזרים בעיר במועמדותי. לשמחתי זה מראה את אותותיו גם בפניות הפוליטיות הרבות שאני מקבלת מהמפלגות השונות. דלתי פתוחה להצטרפותם של כלל המפלגות בעיר. הצטרפו לניצחון. בית שמש חייבת לנצח!".

זו ההודעה שגם עלתה בדף הפייסבוק של כולנו.

עמי בוזגלו אחד מנציגי כולנו העלה את הפוסט הבא ובכך למעשה נתן אישור פומבי למה שנודע עוד בשעו הבוקר.
"לאחר לבטים רבים ואין ספור פגישות ומתוך מחוייבות לתושבי העיר בית שמש באשר הם שמייחלים לשינוי מרענן בעיר אשר הם כל כך אוהבים וחרדים לגורלה וצביונה בעתיד.
אנו רואים ופוגשים תושבים צמאים לתקווה חדשה ולמנהל תקין ואוזן קשבת ויד מכוונת ועזרה וטיפול בצרכים שזכאי להם כל תושב בעיר מתינוק ועד זקן.
התושבים מייחלים לשינוי דרסטי בכל תחומי העשייה בחינוך, בריאות, תרבות ופנאי, תעסוקה וניקיון בכל רחבי העיר דבר אשר מקומם את כל התושבים באשר הם.
לאור מכלול הדברים כולל סיכוי מול סיכון ולאור האיכות הבלתי מעורערת של ד"ר עליזה בלוך מפלגת "כולנו" וכולנו בית שמש החליטה לתמוך בד"ר עליזה בלוך לראשות העיר בית שמש.
אנו קוראים לכל המפלגות לשים את משקי העבר מאחור ולראות בטובת העיר וטובת כל התושבים באשר הם ללא הבדל. אנו קוראים לכם תושבים העיר היקרים לתמוך בכולנו בית שמש למועצת העיר ולד"ר עליזה בלוך לראשת העיר בית שמש".
עמי בוזגלו הוסיף כי בשבוע הבא תתקיים מסיבת עיתונאים עם בכירי מפלגת כולנו.

שני הצדדים לא מסרו שום פרטים על מהות ההסכם ביניהם, ומה הובטח אם בכל כדי לתמוך במעמדו ד"ר בלוך לראשות העיר בית שמש.

נושאים: בחירות 2018
עליזה עם מנשה אליאס ועמי בודגלו
עליזה עם מנשה אליאס ועמי בודגלו
עליזה עם מנשה אליאס ועמי בודגלו
עליזה עם מנשה אליאס ועמי בודגלו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
כולנו עם עליזה בלוך
גאלינכתבה ביום חמישי, 26 ביולי 2018, 04:35

כמה חבל שאין אצל עליזה בלוך שקיפות ולא מספרים לנו את פרטי הסכם התמיכה של כולנו בעליזה 'משהו ישן ממשיך'