מצננים את השיח הפוליטי בבית שמש

קואליציית ״אמנת השיח הישראלי״ יצאה למסע ברחבי הארץ עם אוטו גלידה המגיע לפעילויות קיץ במטרה "לצנן" את השיח הציבורי והפוליטי המתלהם, המובל על ידי נבחרי הציבור שלנו. השבוע האוטו גלידה הגיע למתחם ביג בבית שמש

אוטו גלידה
אוטו גלידה

אחד מזיכרונות הילדות של רובנו, הוא הגעתו בהפתעה של האוטו גלידה לשכונה לצד צלילי המוסיקה הנודעים שבקעו ממנו. גם בימינו, האוטו גלידה עדיין פעיל ורלוונטי, אבל אוטו גלידה שנועד לצנן את השיח הציבורי, עוד לא היה לנו.

מדובר במיזם חברתי וערכי חדש הפועל במסגרת קמפיין "אמנת השיח הישראלי". קמפיין שבמסגרתו, שורה של גופים ועמותות חברתיות התאגדו יחד כדי להוביל אמנה שתשנה את השיח הציבורי המתלהם, המסית, המפלג והגזעני, המאפיין את נבחרי הציבור שלנו. כזה אשר מחלחל מטה גם לציבור הישראלי ומביא לפילוג החברה הישראלית. שיח שהציבור בישראל מאס ממנו ורוצה לשנותו.

הקמפיין עצמו כולל, בין היתר, פעילויות שטח בשיתוף הציבור הרחב, כשאחת הפעילויות המובילות הינו הגעתו של האוטו גלידה לציבור במסגרת פעילויות הקיץ השונות.

השבוע הגיע האוטוגלידה למתחם ביג בבית שמש. המשתתפים קיבלו מידע על השיח הציבורי הפוליטי בישראל ומתנדבים הפעילו את הקהל עם שאלות סקר המציג דילמות ערכיות ביחס להתנהלות נבחרי הציבור, הבעייתיות הקיימת במסגרת השיח הפוליטי הציבורי כיום, השפעתו על החברה הישראלית, וכמובן, נהנו מגלידה טובה.

הקולות מהשטח מפעילות ושיחות עם מאות תושבים דיברו על השיח הבוער בעירם ועל החשד שיסלימו בבחירות המתקרבות. המשתתפים הצטרפו לקהילה ארצית הולכת וגדלה של אנשים שעושים את הבלתי אפשרי ובוחרים לצנן את השיח הפוליטי בישראל.

הארגונים אשר לוקחים חלק בקמפיין: תנועת דרכנו, פנימה, מצמיחים, הצופים, הקיבוץ הדתי, איגוד האינטרנט הישראלי, בני עקיבא, בוקרא, שלומית, נשים עושות שלום, יום האחדות, שומריה, נאמני תודה ועבודה, גשר, מרכז הינם לסובלנות והחברה למתנ"סים.

היוזמה מטעם ארגונים חברתיים אשר התאגדו לכתיבת "אמנת השיח הישראלי״ בשיתוף הציבור

נושאים: בחירות 2018
אוטו גלידה
אוטו גלידה
אוטו גלידה
אוטו גלידה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: