גם הבוקר פשטו כוחות משטרה על בית כנסת - הפעם ברח' רבי יהושע

קנסות, דוחות וגם עצור אחד שירק על שוטרת. ניידת של עיריית בית שמש מפיצה גם ברגעים אלה הנחיות לא ללכת למקווה ולא להתקבץ לתפילה במניינים

בית הכנסת, צילום דוברות המשטרה
בית הכנסת, צילום דוברות המשטרה

התקבצות בניגוד להוראות משרד הבריאות הבוקר בבית כנסת ברח' רבי יהושע צומת נהר הירדן ברמת בית שמש ב'. כ-30 איש התקבצו בבית הכנסת לתפילת שחרית של בוקר, ואז פשטו עליהם כוחות משטרה מתוגברים בכוחות יס"מ. במקום התעוררה מהומה גדולה, המתפללים התנגדו למעצרים.

שוטרי משטרת בית שמש הגיעו למקום עם פנקסי דוחות וקנסו את המתפללים בסכומים הנעים בין 500 ש"ח עד 5,000 ש"ח, הנוכחים הקטינים לא נקנסו.

העבירה המיוחסת היא עבירה על אי ציות להנחיות צו בריאות העם. אחד המתפללים שירק על שוטר והוסיף ניבולי פה נעצר לחקירה.

מאבקי שוטרים מתגודדים בשכונות החרדיות נמשך בכל יום ובכל שעה, בליל שבת האחרון ניידת שעברה בשכונה חרדית נתקלה שבקהל זועם, כאשר יצאו השוטרים מהרכב נמלטו הנוכחים . לא נעצר איש.

המשטרה באופן כללי מקפידה על איסור התקהלות ועורכת פשיטות פתע בבתי כנסת בכל רחבי העיר.

המשטרה קרואת לציבור בכלל, ולציבור החרדי בפרט, אצלו קיים הנגיף ביתר עוז, להקפיד על הכללים והנחיות. גם בשעה האחרונה יצאה ניידת של עיריית בית שמש לרחבי השכונות החרדיות להתריע על סגירת מקוואות ובתי תפילה. "אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי יחזקו את המאבק בנגיף, וזו מצווה לא פחות חשובה מכל מצווה אחרת שמקיימים". אומר גורם חרדי בחפציבה, "אני מתפלא על מפרי החוק, המאבק כאן הוא גם למענם".

נושאים: קורונה בבית שמש, משטרה, רמה ב
בית הכנסת, צילום דוברות המשטרה
בית הכנסת, צילום דוברות המשטרה
בית הכנסת, צילום דוברות המשטרה
בית הכנסת, צילום דוברות המשטרה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: