כביש היציאה מתחנת הרכבת לכביש 38 נפתח באופן רשמי

מאוחר מאוד חונכת העירייה דרך יציאה מבית שמש, מה שכבר היה פתוח כמה שבועות לתנועה אבל נחסם רק בשל ליקויים שניתן היה לתקנם בפחות זמן.

גולדהירש מברך
גולדהירש מברך

כביש 37 מאפשר יציאה ו נוספת לעיר ישירות מתחנת הרכבת, אזור התעשייה וקניון ביג ויפחית משמעותית את העומס מהכניסה לעיר. למרות שהסלילה של הכביש הזה הסתיימה כבר לפני שנים, נותר חסום. היום הגיעו בכירי העירייה להצטלם ולהתכבד בפתיחתו. אפילו הודעה יצאה מדוברות העירייה. בדוברות העירייה חושבים שהכביש הזה יכול לפתור בעיית כניסה לעיר, מעניין איך?

בחנוכת הכביש השתתפו ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, ח"מ וממונה תחבורה ציבורית - הרב יוסי גולדהירש, ח"מ ומומנה חברה כלכלית הרב אברהם פרנקל, מנכ״ל עיריית בית שמש- יוחנן מאלי, מנכ״ל החברה הכלכלית - זאב לכוביצקי ומכובדים נוספים.

תתחדשו! ותודה על הברכות. האם לא מגיע לפחות הסבר למה הכביש נותר חסום, יותר מדי זמן, (ראו כתבה בנושא לפני כשנה כאן באתר) ואם יש צידוק לחסימתו, אז למה לא להתנצל לפני הציבור.

הממונה על תיק התחבורה ציבורית - יוסי גולדהירש: ״היום ברוך ה' אנו חונכים את הכביש אך יש לציין שבמקום גם פועל חניון אוטובוסים גדול ומבנה לנהגים שללא כל ספק מטיב עם התחבורה הציבורית בעיר. חניכת הכביש שעתיד להפחית את העומס מהכניסה לעיר לצד שיפור התחבורה הציבורית בעיר, זו בשורה גדולה לכל תושבי העיר״.

ממונה החברה כלכלית אברהם פרנקל: ״אנו עומדים היום וחונכים את הכביש החשוב הזה אך הדרך עד לרגע זה לא הייתה פשוטה. אנו נמשיך לעבוד עבור העיר ולא נוותר עד שנצליח בכל הפרוייקטים הרבים שאנו מתכננים עבור רווחתם של תושבי העיר."

ונקנח בדבריה של בלוך: ״העיר ממשיכה להיבנות ולהתפתח ולפיכך יש צורך בתשתיות ראויות אשר יספקו מענה לתושבי העיר. חניכת הכביש היא בשורה גדולה עבור תושבי העיר, מעבר להפחתת העומס בכניסה לעיר יש כאן אמירה ברורה שמתארת את ההסתכלות שלנו לעתיד של העיר שלנו תוך הבנה שמגיע איכות חיים גבוהה לכולם." אפשר להסכים, בהחלט, שיהיה עכשיו איזשהו שיפור, רק למה כל פרוייקט אצלנו לוקח זמן מעבר לנורמלי. מישהו מכל המכובדים יכול להסביר? במקום הסברים שמענו דברי ברכה ותודה. חילקו מחמאות לעצמם.

ועוד הערה, אם כבר חנכתם כביש, למה להותירו בלי שם. כביש 37 בודאי לא יותר נאה. הנה הצעה לשם: דרכי יוסף, על שם יוסף חדד ז"ל שהיה כאן סגן ראש עיר ותרם לדמותה הליברלית של העיר.

נושאים: בית שמש, כביש 37, רכבת
גולדהירש מברך
גולדהירש מברך
גולדהירש מברך
גולדהירש מברך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: