ילדים מדלגים על ענפים וגזם בדרך לבית הספר

גיזמו ביום חמישי עד היום לא אספו את הגזם.. זה עדיין אבוטבול, זה עדיין גולדברג, אבל וגם זה עליזה בלוך. הפרטים בכתבה הבאה

מדגלים על ענפים
מדגלים על ענפים

חילופי שלטון בבית שמש עדיין לא היו, הם יהיו בקרוב. אל דאגה. משה אבוטבול סיים את תפקידו ועם זאת עד לכניסתה הרשמית של ד"ר בלוך לתפקידה עדיין הוא נושא באחריות. מתחתיו, האחריות על שפע- קרי על הניקיון, שמעון גולדברג.

בשד' אשכול, נוסף לכל הצרות החליטו לגזם את העצים. הגיע הסתיו, הגשם עדיין לא ואולי כן, החליטו בעיריית בית שמש לשפר מעט את החזות ברחוב (קבלן מטפח מעט א קירות התמך מהם נשרו אבני טלטיש). בסוף שבוע שעבר החלו לגזום את העצים, מעשה שעושים בכל סתיו, לפני החורף. ערימות הגזם נערמו על המדרכות שרוכים לתוך הכביש. תהיתי עם עצמי אם יפנו כבר באותו יום את הגזם מהמדרכות ומכביש, שהרי ברור שהגזם הזה מפריע לתנועת הולכי הרגל והרכב על הכביש.

מיום חמישי עד היום, יום ב חלפןו ארבעה ימים, הערימות במקום. התמונה מדברת בעד עצמה. בנות רכות לימים בדרכם לבית הספר כשילקוטים על כתפיהם נאלצות לקפץ בין הענפים ועליהם. אולי מעדו, אולי ימעדו, אולי... זה בודאי לא נעים. כאשר מטר לפני הגזם עומד גם פח אשפה (צפרדע) עמוסה שלא פונתה מספר ימים.

ולמה גם זה עליזה בלוך? ביום שישי שעה לפני כניסת שבת מיהרה עליזה בלוך להביט מקרוב אל ענני העשן שעלו מהשריפה ברח' שפת אמת. תמונתה התנוססה בקבוצות ואטס אפ רבות להפגין הנה ככה מתכוונת ראש העיר החדשה לעבוד, לא מנותקת וחיה את השטח. אנא, גב' בלוך צאי גם לשד' אשכול עוד ברגע זה. לפני כל מו"מ, את עשויה להציל נפשות.

נושאים: איכות הסבבה, שיפור פני העיר, גולדברג, אבוטבול, בלוך
מדגלים על ענפים
מדגלים על ענפים
מדגלים על ענפים
מדגלים על ענפים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ילדים מדלגים על ענפים וגזם בדרך לבית הספר
גיאנכתבה ביום שלישי, 06 בנובמבר 2018, 13:47

אגב, לפי הכתבות בעיתונות החרדית דווקא שמעון גולדברג הזה ואדונו פרוש מאיימים לעזוב את הגוש החרדי, ולהצטרף לגוש של עליזה. זו לא התחלה טובה.

ילדים מדלגים על ענפים וגזם בדרך לבית הספר
נועםנכתבה ביום שלישי, 06 בנובמבר 2018, 03:52

גם עוד חמש שנים העיר תישאר מלוכלכת קל להבטיח קשה לקיים