יחד, טוב וחב"ד משלבים ידיים ומקימים מפלגה בבית שמש

מפלגה שוברת שוויון, לפחות על פי הידוע, מי שעומד בראשה יעקב עמאר, עד אתמול, היה ראש המטה החרדי לבחירת עליזה בלוך. האם זו תהיה גם הבקשה הרשמית למצביעיה? נחכה ונראה

יעקב עמאר
יעקב עמאר

עכשיו זה רשמי, כמעט, כי ההודעה תצא היום, אולי מחר, אולי מחרתיים. רשימה חרדית חדשה קמה בעיר, רשימה המחברת את כוחות טוב המוכרת, מה שקוי החרדים העובדים, כוחות חב"ד ו... יחד של אלי ישי. זוהי למעשה פריצת דרך חדשה למפלגה שעשויה להיות כוח מפר איזון בין שני מחנות, מחנה החרדי בראשות משה אבוטבול בדגל או בש"ס, מחנה עליזה בלוך בראשות כולנו, עתיד העיר ומפלגת העבודה. הבית היודי והליכוד נכון לעכשיו יושבים על הגדר אם כי המגמה אצלם ברורה, העדפה לעליזה בלוך.

על המפלגה החדשה, שבראשה יעמוד יעקב עמאר תושב שכונה ג' ועד אתמול פעיל מרכזי במטה עליזה בלוך, ומייסד המטה החרדי שלה, מקום שני מובטח לחב"ד ונציגה יהי ישראל מנדלסון.

חב"ד נסוגה בכך למעשה מהסכם שהיה לה עם שלומי אמונים במסגרתה התמודדו בסיבוב השני של הבחירות האחרונות. בסיבוב הראשון תמכו בבלעיש. הכוח החדש צופה להכניס שני מדטים.

כבר בשבוע שעבר התנהלו הדיונים ביתר שאת בין יחד, יעקב עמר נציגה והיה פעילה בבחירות לכסת האחרונה בה גרף ישי בבית שמש כ-2400 קול!!! טוב כזכור קיבלה כמעט מנדט בבחירות האחרונות וכוחה של חבד מוערך בכאלף קול. עד כמה כלהקולות האלה יחברו לשני מנדטים, נראה בסיום ספירת הקלות.

הבוקר מפרסם יעקב עמר פוסט מרגש על החלטתו לגור בבית שמש ועל בכל החלטתו להתמודד. " "מעולם לא הייתי חושב להיות חבר מועצה בעיר שאני גר בה אבל פה זה משהו אחר. אני מרגיש שפה זה כמו ועד בית, אני רוצה לעשות טוב לחברים שלי, לשכנים שלי, לאלו שנדים לי לשלום בכל בוקר שוב ושוב". וממשיך עמאר באותו פוסט: אני יוצא למסע אני מקבל המון דרישות שלום וברכת הצלחה מאז פורסם בשבוע שעבר, לא בהודעות ובוואצאפ, ברחוב. מאנשים שלכאורה אני לא מכיר שאומרים לי: יעקב אנחנו איתך. אנחנו לא בוחרים פוליטיקאי, אנחנו מצביעים לחבר, לשכן". גם עמאר מתפלל שהברכות האלה יתגשמו והוא ימצא עצמו נציג ציבור נבחר בעיר שרק לפני חמש שנים התה עוד מקום בנדודיו בניסיון למצוא לו מקום לנטוע אוהל קבע.

בריאיון לחדשות הסקופים לפני כחודשיים, עם צאת עליזה בלוך למערכת הבחירות, הציג יעקב עמר את דעתו הפוליטית. "אני כמו אלפי חרדים בעיר, מודאגים מהמצב בעיר, ולכן אנו רוצים להביא משהו חדש ומרענן לעיר. הנושא של ניהול העיר לא קשור למה אתה חרדי או חילוני, קשור לניהול העיר. ד"ר עליזה בלוך, תדאג לאינטרסים של החרדים יותר מאשר אבוטבול. אנו מכירים את אבוטבול ומה הוא עשה. חייבים שינוי בעיר כי הכול בעיר תקוע, כשאנו מצביעים לכנסת צריכים נציגים חרדים זה חוק הגיוס ועוד, הגיע הזמן שנצא מהסטיגמות, בעירייה אנחנו צריכים איש ביצוע טוב. אנחנו צריכים לבחור איש ניהול טוב. בית שמש היא עיר שיש בה המון חרדים. אין ספק שהעיר תהיה בסופו של עיר חרדית. למה אבוטבול גרוע? "הוא יהודי יקר וחם, מבחינה תפקודית, ידיו קשורות, הוא בובה על חוטים, כבול בידי דגל התורה, ולכן העיר מנוהלת כפי שהיא מנוהלת, פינות בעיר היו כאן בימי וקנין פנינות יופי, כמו שוויץ. היום הכל השתנה.".

נושאים: יחד, טוב, חבד, בית שמש
יעקב עמאר
יעקב עמאר
יעקב עמאר
יעקב עמאר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
יחד, טוב וחב"ד משלבים ידיים ומקימים מפלגה בבית שמש
לאהנכתבה ביום רביעי, 05 בספטמבר 2018, 08:15

חבד הוציאו מכתב שהם תומכים באבוטבול ,ועכשיו הם תומכים בעמאר ? ,לא נראה שיש פה עודף אידיאולוגיה, גם ידוע שחבד בעיר היא קהילה לא גדולה ,יש להם בית ספר אחד ,עם כיתות די קטנות. בקושי 20 ילד בכיתה.