חברת נמצא יזמות לוקחת על עצמה קידום מתחם ביאליק גם אם תיוותר לבד בפרוייקט

החברה קיבלה החלטה לקדם את פרוייקט ביאליק בכל הכוח גם אם זה אומר שתוביל אותו לבדה. החברה החליטה לא לתת לפרוייקט ביאליק ליפול

מפגש ללא נציג הרשות המקומית
מפגש ללא נציג הרשות המקומית

למפגש הדיירים מול חב' נמצא יזמות הוזמנו דיירי D1,D2 (ביניינים ביאליק 6, בן גרא 1, בן גרא 3, גור אריה 4). לכנס דיירים שהתקיים בערב יום שני ה-11.4.22 במועדון קידום הנוער בשכונה לא הגיע נציג הרשות המקומית או אולי מהחברה להתחדשות עירונית. למפגש הגיעו כ- 30 משפחות מתוך ה 37 הרלוונטיות, והתחושה הייתה של פנים לעשייה וחיזוק האמון בין הדיירים לחברת נמצא יזמות בבית שמש בע"מ. "רק שיתוף פעולה ואמון מלא בין החברה לדיירי השכונה יוכל לחולל את השינוי שהשכונה מייחלת לו שנים" אומר מקור בחברה.

בכנס עודכנו הדיירים שחברת נמצא לוקחת אחריות על קידום הפרוייקט כולו גם אם זה אומר להתחיל את קידומו לבד. נציגי החברה השניה בעלי עניין בקידום ביאליק, נציגי נתיב פיתוח לא נכחו במפגש. במפגש שמעו הדיירים הבטחה מחודשת "ככל והחברה תצטרך, היא תממן את הסיוע בשכר הדירה בגובה 3,000 ₪ בחודש לאותם דיירים חתומים מביאליק 6 שפינו את דירתם". וכן תמשיך החברה בקידום תוכניות הבניה במלוא הכוח, המשאבים והמהירות שניתן.

הדיירים עודכנו על כך שלפני כחודשיים התקבלה החלטת ועדה לשלב הראשון של בניית הפרוייקט ועל כך שהחברה ממשיכה לקדם את התכנון מתוך כוונה ואמונה שהעירייה תראה את מחוייבות החברה הן לדיירים והן לקידום הפרוייקט ותירתם מחדש לקידום ההיתרים.

כמו שהובטח, דיירים שפונו מדירתם בבניין ביאליק 6 אכן קיבלו מהחברה עזרה בשכר דירה לחודשים הקרובים! כמו כן החברה הצהירה שבכוונתה לפעול לכך שתוך כשנה עד שנה וחצי מהיום יצאו ההיתרים הראשונים לבנייה בפרויקט.

בשל הדחיפות של מתן מענה, המפגש התקיים במהלך ההכנות לפסח, בסיום המפגש הדיירים חתמו על השלמות מסמכים הנדרשים לקידום הפרוייקט..

נושאים: חב נמצא, בית שמש, התחדשות השכונות
מפגש ללא נציג הרשות המקומית
מפגש ללא נציג הרשות המקומית
מפגש ללא נציג הרשות המקומית
מפגש ללא נציג הרשות המקומית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: