יוסי משה – מעתה מועמד רשמי לראשות מועצת מטה יהודה

יוסי משה מעדיף לשכוח את תקופת הכהונה האחרונה בתפקידו כסגן ראש המועצה ומביט לעתיד. במפגש עם תושבים במושב ישעי מכריז משה על התמודדותו לתפקיד ראש המועצה בבחירות המוניציפאליות הקרובות

יוסי משה
יוסי משה

במפגש היישובים שנערך בשבוע שעבר, הכריז יוסי משה על מועמדותו לראשות מועצת מטה יהודה, יוסי משה: "חברים יקרים מושבים והרחבות כאחד, קיבוצים, אחינו הערבים ותושבי צור הדסה היקרים- אני נחוש לממש את הפוטנציאל הגדול של המועצה ולייצר רשת של קהילות משותפות הפועלות יחד על מנת לקדם את איכות חיינו ולהגדיל את סל השירותים לתושב. זה אפשרי, יחד נגיע לשם".

במוצאי שבת התקיים מפגש תושבים מכלל יישובי המועצה אצל משפחת יוסף במושב ישעי, תחת הכותרת- "אחדות המושבים לקראת בחירות 2018". בנוכחות מאות תושבים מכלל הישובים והמגזרים השונים במועצה, הכריז יוסי משה על מועמדותו לראשות מועצת מטה יהודה. יוסי התקבל באהדה רבה וזכה לתמיכה מורגשת מהקהל שנכח באירוע.

לאחר התקופה הקשה שעוברת על המועצה אותה הגדיר משה כ"מועצה בהקפאה", הבטיח יוסי כי יפעל על מנת לפתח מחדש את האמון האבוד בין המועצה ומוסדותיה לתושבים: "בכוונתי להוביל הנהגה שלוקחת אחריות ולא בורחת מאחריות. המועצה שלנו נמצאת בערפל כבר למעלה משנתיים. היעדר אמון שורר בין התושבים, כספים לא מנוהלים ביעילות וטובת התושב לא נמצאת במרכז. בכוונתי לשנות זאת מהיסוד". עוד הוסיף: "זאת השעה לאחד כוחות ולהוביל את המועצה קדימה. המועצה שלנו יכולה להיות מצוינת אבל, לטובת כך דרושה הנהגה עם ניסיון, הכרה של השטח ומסירות כלפי התושבים. אני מתחייב לפעול ביושר, שקיפות וניקיון כפיים למען עתיד המועצה".

עוד הוסיף יוסי: "מנהיגות אמתית היא מנהיגות שיוצרת אופק לצד שיח פתוח והקשבה תמידית לצרכי כלל הישובים. יש לפנינו אתגרים רבים אך בעזרת סדר עדיפויות, איגום משאבים, תכנית עבודה סדורה שנוגעת בכל תחומי החיים ופיתוח קהילתי, נוכל להם".

יוסי הדגיש כי אחדות המועצה תוביל אותה להישגים: "המפתח לשינוי אמתי הוא "הביחד". בכוונתי להיות ראש המועצה של כלל היישובים. בחזוני אני רואה כיצד ניתן לחזק את הישובים כגופים עצמאיים אשר מקיפים את חיי התושבים ויוצרים ביטחון קהילתי משמעותי ,מספקים את השירותים הקהילתיים בצורה שמביאה לידי ביטוי את רצונם של כלל חברי הישוב. ליישום כל אלה אנו נדרשים לפתח מחשבה קולקטיבית ולמצב את המטרות המשותפות בראש סדר העדיפויות, לפעול יחד מתוך תפיסה של שותפות ושכנות".

את הערב הנחה רוסי סיידוף, פעיל במטה הבחירות. רוסי העלה בנאומו את הצורך במנהיגות אחראית שתוביל את המועצה קדימה, לאחר הטלטלה שעברה. "היום אנחנו מפסיקים להסתכל אחורה ומתחילים להביט קדימה, אל העתיד שכולנו רוצים ופועלים למענו- עתיד טוב יותר למטה יהודה. יוסי הוא האיש הראוי ביותר להוביל אותנו לשם".

בהמשך הערב, בירך יגל יוסף מארח האירוע את המשתתפים: "עלינו להבין כי אחדות היא כוח ולפעול על מנת להגיע לשם כמה שיותר מהר. המטרה היא לאחד ראשית את המושבים בינם לבין עצמם ושנית בין המושבים לקיבוצים, לערבים ולצור הדסה כמקשה אחת. ככל שהקבוצה תגדל כך נוכל להשפיע על עתידנו במטה יהודה".

בהמשך, עופר בן חמו, יו"ר ועד אגודת מושב מחסיה וחבר מליאה נשא דברים: "הגיע הזמן להפסיק להתעסק בעבר ולהביט אל העתיד. יחד נדחוף את המועצה למקום שפוי, רגוע וטוב כפי שהיה תמיד. מטה יהודה זה הבית של כולנו, בוא נתאחד לעתיד טוב יותר". עופר הביע את תמיכתו במועמדותו של יוסי:" יוסי, אתה אדם ישר והגון, כולנו מאחלים לך הצלחה, כולנו נשמור עלייך. רק יחד, כאשר אנחנו מאוחדים, נצליח להביא לשינוי אמיתי".

דליה יונאית, חברת קיבוץ צרעה, סיפרה לנוכחים על העבודה המשותפת של עם יוסי ושבחה את עשייתו לטובת המועצה, לבסוף הביעה את תמיכתה ביוסי :"אין ספק שליוסי יש את הכישורים והניסיון המתאימים לתפקיד. תמיכה ביוסי פירושה תמיכה במועצה שלנו".

יוסי משה, יליד ותושב מושב זכריה ,מכהן כיו"ר ועד מושב זכריה וחבר מליאה מזה כ- 30 שנה, מכהן בתפקיד סגן ראש המועצה מזה כ-2 קדנציות. מזה שנים ארוכות יוסי פעיל בעשייה הציבורית ומוביל פרויקטים רחבי היקף הנוגעים לכל תחומי החיים של תושבי המועצה.

יוסי משה:" זאת יריית הפתיחה למסע להפיכת מועצת מטה יהודה למועצה מובילה בכל תחומי החיים. מועצה מתפקדת וקשובה לצרכי התושבים. הצטרפו אליי למסע זה ונחזיר את המועצה לתושבים, מגיע למועצה שלנו יותר וכעת יש לנו את ההזדמנות לשנות כיוון ולהפוך את המועצה שלנו למועצה שטוב לחיות בה".

נושאים: מטה יהודה, בחירות 2018
יוסי משה
יוסי משה
יוסי משה
יוסי משה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
יוסי משה – מעתה מועמד רשמי לראשות מועצת מטה יהודה
לוינכתבה ביום ראשון, 03 ביוני 2018, 15:47

אתה ככ רדוד דני כהן דווקא למדנו שמי שמוגדר כהן סביר להניח שלא יתעסק בלשון הרע ולפני שהוא כותב יבדוק אז או שאתה לא כהן או שאתה פשוט טיפש תלמד משהו לחיים תחשוב תבדוק לפני שאתה מדבר לשון הרע

יוסי משה – מעתה מועמד רשמי לראשות מועצת מטה יהודה
דני כהןנכתבה ביום שלישי, 29 במאי 2018, 09:24

באמת יוסי אתה רוצה להיות ראש מועצה תעודת בגרות אין לך . הגיע הזמן שיגע למועצה הזאת אדם רציני שיקח את הפנינה שנקראת מטה יהודה ויצעיד אותה קדימה.