יונים עפות בצומת הרצוג

הנשיא הרצוג זוכה לתשומת לב מכייון לא צפוי, הממונה על העיר הוותיקה שחנך השבוע את כיכר עמרם (ע"ש עמרם לוק ז"ל) משפר גם את נראותה של שד הרצוג

יונים עפות
יונים עפות

ממשיכים את שיפור הנראות בעיר, הפעם בדגש על הכניסה בכביש הרצוג. בצומת הדרכים הרצוג- בן קסמא, יוצב האלמנט הפיסולי בשם יונים עפות , יונים בציפוי דמוי ברונזה עם פטינה עמיד וחזק במיוחד בעלת כספית גבוהה יוצב בכיכר ויהיה האלמנט הרביעי בעיר שמוצב לשיפור נראותה. קדמו לו, הכינור, הגלובוס, והפסנתר בכיכר, אמנם עדיין יש מה לשפר בטיפוח הסביבה של כל אלמנט, לפחות התחילו.

את הבשורה הזו מספר הממונה על העיר הותיקה שלום אדרי, שביחד עם מנהל הפרויקטים בעיר מר שאול פוקס דוחפים להשלים פרוייקט שחתם עליו ראש העיר הקודם. מדובר בקול קורא שמימן את עלויות הצבת האלמנטים האלה. באותו הזדמנות הוזמנו כמה וכמה אלמנטים פיסוליים לשיפור הנראות, ואלה מועמדים בשלבי , לפי קצב היצור של החברה הזכיינית- ניו ספארי.

אדרי מוסיף כי בתכנית הצבת אלמנטים פיסוליים עוד בימי החורף האלה, לפי בוא האביב יוצבו עוד שני אלמנטים, בכיכר מאירהוף ואחריו בכיכר גנדי. " בית שמש תקבל נראות אחרת, אנחנו מצפים לגומלין מהתושבים, שיסייעו בידינו לשמור על האלמנטים, ובעיקר להקפיד על סביבה נקיה ומטופחת.".

נושאים: בית שמש, שלום אדרי
יונים עפות
יונים עפות
יונים עפות
יונים עפות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: