טפסר משנה ראובן יצחק (דובצ'ק)-מפקד תחנה אזורית בית שמש מסיים תפקידו

35 שנה שמוקדשות להצלת חיים הגיעו לסיומן וטפסר ראובן יצחק יוצא לפרק ב' בחיים, חיים שלווים יותר בטוח. בהצלחה.

טפסר ראובן יצחק
טפסר ראובן יצחק

בתחילת השבוע נערך ערב פרידה מטפסר ראובן יצחק-מפקד תחנה אזורית בית שמש, הטקס היה חגיגי ומרגש, בטקס כיבדו בהשתתפותם רב-טפסר אייל כספי -נציב כבאות והצלה, ד"ר עליזה בלוך- ראשת העיר בית שמש, ניב ויזל- ראש מועצה מטה יהודה ,חיים מנדל שקד- ראש מועצה מקומית הר אדר, טפסר שמוליק פרידמן-מפקד מחוז כב"ה ירושלים, תת טפסר אייל כהן- סגן מפקד המחוז, , סגן טפסר שמוליק אמסלם- סמת"ח התחנה, להב קובי דדון-יו"ר ועד עובדים, משפחה, חברים וכמובן לוחמי האש, תומכי לחימה ומתנדבים.


הטקס נערך בתחנה הראשית בבית שמש, כל המכובדים שהוזמנו עלו לנאום ושיבחו את העשייה של טפסר משנה ראובן יצחק לאורך כל השנים, בתרומתו להתפתחות התחנה ברמה המקצועית וברמת השירות המהיר ואפקטיבי שניתן לאזרחים.

רב-טפסר אייל כספי-נציב כבאות והצלה הזכיר את השריפות הגדולות שהתחוללו בגזרת תחנה אזורית בית שמש, את יכולת הפיקוד של מת"ח התחנה באירועים גדולים ומורכבים ואת היכולת כמפקד לראות את התמונה הגדולה ולצפות מה יקרה ולהתכונן לכך, לבסוף סיים בכך שכבאות והצלה לישראל נפרדת מנכס פיקודי שעוד בטוח שיתנדב בעתיד לעזור למערך הכיבוי כאשר יקראו לו לדגל.
טפסר שמוליק פרידמן-מפקד מחוז ירושלים, סיפר לנוכחים על יכולות הפיקוד המופלאות של טפסר משנה ראובן יצחק, המחיש זאת כאשר סיפר שבשריפות גדולות כאשר הוא שומע בקשר שמת"ח בית שמש ראובן יצחק נמצא בשריפה הוא רגוע ויודע שהוא יעשה את העבודה בצורה הכי מקצועית ונכונה.
להב קובי דדון- יו"ר ועד עובדים, הביע את התודה ואת ההערכה של לוחמי האש, תומכי הלחימה והעובדים ממפקד התחנה ראובן יצחק, את אהבה שרוחשים לו בתחנה ועל כך שהוא תמיד יהיה חלק ממשפחת הכבאים של תחנה אזורית בית שמש.

35 שנה שמוקדשות להצלת חיים

טפסר משנה ראובן יצחק הידוע בכינויו דובצ'ק, מפקד תחנה אזורית בית שמש של הרשות הארצית לכבאות והצלה לישראל, נושא על גבו 35 שנות שירות באחד ממקומות העבודה המאתגרים ומסוכנים במדינה. במשך 25 שנה מילא תפקידים מגוונים במערך כיבוי אש מתפקיד לוחם אש דרך מפקד צוות, מפקד משמרת וב10 שנים האחרונות הוא מפקד תחנה אזורית בית שמש, תחנה אזורית בית שמש היא בעלת שטח שיפוט הגדול ביותר מבין התחנות האזוריות במערך הכיבוי.

טפסר משנה ראובן יצחק בחר להקדיש את מרבית שנותיו להצלת חיים במלוא מובן המילה. "ב־ יוני 88 התקבלתי לכבאות ובדיוק אחרי 35 שנה אני מחזיר את המפתחות", הוא אומר ועדיין לא מעכל. "אני רוצה לומר רק תודה על הזכות לשרת את הציבור. עברנו דברים לטוב ולרע. אם זה שריפות, תאונות דרכים, חילוצים תחת סכנת חיים, וכמובן מצב ביטחוני לא פשוט".
בעיקר חשוב לו לציין שחוץ מהמשפחה הגרעינית שלו, הוא מצא בשירותי הכבאות וההצלה משפחה שהיא לא פחות גדולה. "כשאני מדבר על הכבאים שלי והאנושיות שלהם, אני מתרגש מאוד", הוא אומר.

נושאים: כיבוי אש והצלה, בית שמש, ראובן יצחק
טפסר ראובן יצחק
טפסר ראובן יצחק
טפסר ראובן יצחק
טפסר ראובן יצחק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: