חשד: בעלי העמותה הוציאו במרמה ובהונאה כ – 1.4 מיליון ₪ מכספי משרד החינוך

שלושת החשודים תושבי בית שמש, מנהלי עמותה חרדית שכתובתה ירושלים,

משטרת ישראל
משטרת ישראל

ראשיתה של חקירת המשטרה עם קבלת דיווח אודות חשד למרמה והונאה המבוצעים כנגד משרד החינוך במטרה להשיג כספים למוסד חינוך המנוהל ע"י עמותה בעיר בית שמש. מדובר בעמותה בשם 'נטעי שמעון' עמותה שכתובתה בירושלים מרח' הושע 6 . מדו"ח פעילות לשנת 2016 עולה כי על הפעולות העיקריות שבוצעו בידי העמותה. הוצאו עלו בסכום של 1,154,241 ש"ח.

חוקרי ההונאה של משטרת ישראל שפתחו בחקירה סמויה, הצליחו לאתר עשרות מסמכים שהועברו מהעמותה למשרד החינוך, החתומים ע"י רואה חשבון ובהם תצהירים אודות מוסד חינוך אותו מפעילים, שבגינם עפ"י החשד הצליחו להוציא סכום מצטבר של כ – 1.4 מיליון ₪ במהלך השנתיים האחרונות.

עוד העלתה החקירה, כי עפ"י החשד, המסמכים שהועברו למשרד החינוך מזויפים וכך גם החתימות המופיעות עליהם של רואה חשבון שעפ"י החשד מעולם לא התקשר עם העמותה וככל הנראה החשודים זייפו את חתימותיו.

אתמול, עצרו חוקרי המשטרה 3 חשודים (שנות ה – 20, בית שמש) מרכזיים בניהול העמותה והם הובאו לחקירה בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בכוונה לקבל דבר, שימוש במסמך מזויף, הלבנת הון ועבירות נוספות. היום ניסינו לברר עם מקורב לאחד העצורים והוא סיפר כי אחד החשודים יושב כעת לידו במסעדה. "שאלו אותו כמה שאלות, ככה זה כשאתה בפולטיקה, גם המשפחה סובלת". טוען אחיו של אחד החשודים.

הדובר לא השיב לנו באם העמותה הזו עבדה גם בבת שמש.

נושאים: בית שמש, משטרת ישראל
משטרת ישראל
משטרת ישראל
משטרת ישראל
משטרת ישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: