ח"כ קטי שיטרית מקימה מטה להתמודדות בפריימריז של הליכוד

השאיפה להתקדם מעלה ברשימה, ולשם כך עליה לכרות בריתות והסכמים עם מועמדים אחרים. סיכוייה על פי פעילותה וחריצותה גבוהים. בימים אלה מוקם מטה מתנדבים ופעילים להצלחתה.

קטי הלוחמת
קטי הלוחמת

רשימת הליכוד לכנסת ה-24 כוללת 30 חברי כנסת מהם אחד, אופיר סופר איש הציונות הדתית שנבחר בליכוד. מהרשימה הזו של 29 חברים הודיע היום ח"כ יובל שטייניץ על פרישתו. עמיתתו ח"כ קטי שיטרית נפרדה ממנו במילים חמות, "אין ספק שהיית אחד האנשים החכמים, החרוצים והמבריקים במשכן. תודה על תרומתך למען מדינת ישראל ותנועת הליכוד."

ח"כ שיטרית מתמודדת בפריימריס במסגרת הארצית, עליה להתמודד היום מול חברי כנסת מכהנים וגם דמויות חדשות המעוניינות להצטרף למעגל בפרלמנט הישראלי. ויש לא מעט. האם שיטרית תצליח להתרומם ממקום 27 בכנסת ה-24? לפחות על פי פעילותה הרבה והענפה הפוטנציאל גבוה. נציין לליכוד צופים הסקרים לפחות 34-35 מנדטים. שיטרית שואפת להתברג הרבה יותר גבוה ממקום מושבה הנוכחי (26-27) ברשימת הליכוד בכנסת ה-24.

מה סיכוייה?

קטי שיטרית הייתה ח"כ פעלתנית מאוד, מבקשת לקבל מנדט מחודש מהציבור. "המדינה הולכת לבחירות ואני רצה לפריימריז. בעוד כמה שבועות, תנועת הבית שלי- תנועת הליכוד תערוך פריימריז. חגיגת דמוקרטיה שלא קיימת במרבית המפלגות. בשנים האחרונות הייתה לי הזכות להיות הלוחמת שלכם בכנסת.

נתתי את כל כולי בכדי לסייע לעם ישראל ולציבור ששלח אותי. נלחמתי על העקרונות והערכים של תנועת הליכוד בה גדלתי והתחנכתי כל חיי.

עשיתי זאת מאהבה גדולה לעם ישראל וארץ ישראל. עשיתי זאת מאהבה גדולה לתנועה שלי. תוצאות הפריימריז יקבעו את רשימת הליכוד ואני צריכה אתכם איתי. אני צריכה שתעזרו לי להמשיך להיות הלוחמת שלכם בכנסת! וביחד נחזור להוביל את המדינה בגאון, ביטחון וגאווה יהודית וערכית!".

ח"כ שיטרית מחוברת לשטח מאוד, היא מרבה לסייר, לבקר בפריפריה ולהביא מצוקת הציבור משם אל הכנסת. הייתה פעילה בתחומים חשובים כמו בהגשת הצעות חוק לצמצום התאבדויות, הנגשת מערת המכפלה ועוד.

בהחלט ראויה להמשיך בכנסת. הבייס שלה כמובן הוא מתפקדי בית שמש בליכוד , וכאלה יש קרוב ל-3000 מתפקדים. את היתר היא צריכה לגייס מרחבי הארץ. בימים האלה היא מקימה מטה מתנדבים ופעילים ואם אתם נמנים על תומכי הליכוד ותומכיה בעיקר מוזמנים ליצור קשר להצטרף למטה לבחירתה מחדש לכנסת ה-25.

יוצאים לדרך בהצלחה.

נושאים: ליכוד, כנסת, פריימריז, קטי שיטרית
קטי הלוחמת
קטי הלוחמת
קטי הלוחמת
קטי הלוחמת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: