וביום ראשון משפט ראש הממשלה....

האייטם הזה החליף את הקורונה, את מצב המונשמים, מספר המתים ואת מספר המובטלים. למה נתניהו?

ראש הממשלה עם שר החינוך
ראש הממשלה עם שר החינוך

שבוע לפני, האייטם המרכזי במהדורות החדשות אינו כבר בנושא הקורונה, כבר לא מספר המתים ולא הדאגה למונשמים וגם לא לפתרון האבטלה, וגם לא הרכבת הממשלה, וגם לא גנץ ואפילו לא מנדלבליט. גם לא הסיפוח, וגם לא מצבן הקורס של הרשויות המקומיות, מה כן? נכון יונית, נכון קרן, נכון ירון, נכון עמית, נכון אמנון, נכון גיא... נכון, משפט נתניהו.

כאילו זה הדבר המטריד והכי מפריע היום בקיום שלנו.

באמת, תשאלו בציבור האם לא נטחן כתב האישום נגד נתניהו מכל כיוון אפשרי? ומה יש עוד שכבר לא דובר עליו.

השאלה עכשיו האם יתייצב או לא יתייצב נתניהו למשפטו? האם לא שכחו לשאול באיזו עניבה יגיע נתניהו למשפט, האם יגיע לבוש חולצה בשרוולים מופשלים כדי להבדילו מהשופטים, האם יתייצב עם כובע מצחייה להגן על ראשו מהשמש הקופחת ... מצחיק, עצוב.

האם יש למאן דהוא ספק בעניין שנתניהו לא יתייצב למשפטו? האם יש בכלל מקום לשאלה כזו, שנתניהו לא יתייצב ביום ראשון למשפט. מי שמעלה על דעתו מחשבה כזו, הוא או הזוי או מנותק מסדרי שלטון או שאולי מעוניין במשהו נושא, להתחיל להצית אש לפני המחנה. אה, כן זה הרעיון. כאילו אין לנו מספיק אש בחום הלוהט של השרב האחרון.

לא צריך, לא תודה. נתניהו יתייצב למשפט, נקודה.

אם היו משקיעים את כל הזמן שחופרים לנו בראש בעניין התייצבותו לקדם משפט של נתניהו בחקירת פרשת מנדלבליט היו אולי מתקנים את הרושם העז שנסדק ונדבק באמינות מהדורות החדשות . כל כך בולט, כל כך שקוף רצון מגישי מהדורות החדשות ועורכיהן לא להשיג רייטינג, אלא לקעקע את דמותו של הנאשם שנכון לכתיבת השורות הוא עדיין אוחז בחזקת החפות.

ואם כל זה לא מספיק כבר הביטוח לנו המשך בסדרת התעתועים הזו, יום ראשון ניפגש בשעה אחת או שתיים לשידור כניסתו של ראש הממשלה נתניהו למעוז המשפט בצלאח אדין. בשלולית שלנו, התקשורת קובעת לנו את הסדר היום, פעם השמלה, פעם אורך המכנסונים, והפעם זה גם וגם ובעיקר משפט נתניהו. תגידו בעניין של מיליון מובטלים זה לא הנושא שצריך לפתוח ולגמור את מהדורות החדשות?

נושאים: נתניהו, צלאח אדין, ערוצי החדשות, נכון יונית
ראש הממשלה עם שר החינוך
ראש הממשלה עם שר החינוך
ראש הממשלה עם שר החינוך
ראש הממשלה עם שר החינוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: