התקציב גדל פי שלוש בעוד האוכלוסיה גדלה מפחות מפי שניים

תקציב רשת המתנסים אושר בהתכנסות מליאת הנהלת הרשת – 90 מיליון ₪ לשנת 2024, שנה יופעלו חמשה מוקדים מרכזיים למתן תרבות לכלל האוכלוסה.

מליאת הנהלת רשת המתנסים
מליאת הנהלת רשת המתנסים

רשת המתנסים אישרה אתמול בערב את תקציבה לשנת 2024. סך התקציב עומד על כ-90 מיליון ₪. אומר סגן ראש העיר והממונה על רשת המתנסים: " הערב אישרנו את תקציב 2024 של רשת המרכזים הקהילתיים של בית שמש. עם כניסתי לתפקיד בסוף 2018 עמד תקציב הרשת על כ-30 מיליון שקלים.

היום אישרנו תקציב בהיקף של קצת יותר מ-90 מיליון."

גידול של פי שלוש!!! החלטה מהווה הישג מכובד וראוי לציון. בית שמש גדלה בחמש השנים האחרונות והכפילה כמעט את האוכלוסיה. מ-110 אלף ל-180 אלף תושבים, מה שאומר שהרשת נותנת שירות גדול ורחב יותר ליותר ויותר אנשים, בשעה שהתקציב גדל פי שלוש!!!

שיטרית מסביר את הגידול: "ניהול נכון, צוות מקצועי וכל הזמן לחשוב על האתגרים הבאים.". רשת המתנסים חנכה בחמש השנים האחרונות שני מתנסים חדשים, אחד בנווה שמיר (שורשים) ואחד בשכונה ד (דורות).

מכפיל השירות שוב מוכיח כי כאשר רצים זה אפשרי. בחמש השנים האחרונות נוספו פעילויות רבות כשהבולטים שבהם החיבור בין הקונסרבטוריון העירוני, תוספת תחום מוסיקלי לשירות, וחנוכת המעבדה, אולם תרבות אינטימי למפגשים עם אמנים מקרבת מראה.

והמכפיל מסביר גם את יעד הרשת, לתת את המירב והמיטב לכלל, בדגש על כלל האוכלוסיה, חרדים, חילוניים כדתיים לאומים, נשים וגברים, ובודאי גם נוער וילדים. ברשת נציין קיימים רשת צהרונים וקייטנות בימי החופשות והחגים.

התקציב החדש אושר פה אחד.

את הישיבה הוביל מנכ"ל הרשת מיימון בן חמו אשר גם השיב לשאלות השותפים המלאים לפיתוח.

נושאים: רשת המתנסים, משה שיטרית, מיימון בן חמו, בית שמש
מליאת הנהלת רשת המתנסים
מליאת הנהלת רשת המתנסים
מליאת הנהלת רשת המתנסים
מליאת הנהלת רשת המתנסים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: