התלכדות קהילות בבית שמש סביב מועמדותו של הרב משה אבוטבול לראשות העיר

התלכדות המונית של קהילות הקודש בבית שמש סביב מועמדותו של הרב משה אבוטבול לראשות העיר

כנס ויזניץ
כנס ויזניץ

הרב משה אבוטבול התקבל לברכה ותמיכה במעונותיהם של מרנן ורבנן, מאורי וחכמי הדור שליט"א * בימים אלה מקיים סגן השר הרב אבוטבול פגישות פרטניות עם נציגי קהילות הקודש בעיר. ואתמול הצטרפה קהילת ויזניץ לתמיכה. ראשי אגודת ישראל הארצית והעירונית משתתפים בכנס בחירות המרכזי של חסידות ויזניץ בבית שמש, בהשתתפות רבני חסידות ויזניץ וראש העיר המיועד הרב משה אבוטבול.

בהתלכדות השורות בקרב כלל יראי ה' לקראת הבחירות המקומיות, מקיים בימים אלה המועמד לראשות העיר בית שמש, סגן שר החקלאות ח"כ הרב משה אבוטבול, סבב ביקורים במעונות רבני קהילות הקודש בבית שמש, וכן בחצרות אדמו"רי העיר בית שמש ובערים שמחוצה לה.

הרב אבוטבול, מועמד התנועה הקדושה ש"ס, על פי הוראתם של מועצת חכמי התורה שליט"א, זוכה כאמור לתמיכתם המוצהרת של רבני הקהילות הרבות העיר, שהביעו את שמחתם על מועמדותו כראש העיר האולטימטיבי, כמי שכבר הוכיח את ניסיונו הרב בניהול העיר על צד היותר טוב מתוך פיתוחה וטיפוחה, וחלוקת המשאבים העירוניים באופן שוויוני לפי צרכי כל קהילה וקהילה.

הרב משה אבוטבול, שכיהן בעבר בהצלחה מרובה בראשות העיר בית שמש וצבר בה אהדה רבה - שמע מפיהם של גדולי האדמו"רים והרבנים הרבים שאת בתיהם פוקד הוא בימים אלה כאמור, כי תומכים הם במועמדותו אי"ה לראשות העיר בבחירות הקרובות, והם אף הביעו סיפוק רב על איחוד השורות בעיר בית שמש לקראת הבחירות, בהתלכדות מאוחדת של קהילות רבות סביב מועמדותו לראשות העיר.

כזכור, בהתאם להסכם שנחתם לפני כשבוע בין אגודת ישראל לש"ס, יתמכו גם מצביעי אגודת ישראל בבית שמש במועמדותו של הרב אבוטבול לראשות העיר, כאשר סיכוייו הרבים לצד היכרותו הרבה בכל שדרות הציבור בעיר, הן בשכונות הוותיקות והן ברמת בית שמש החדשה סוחפת כלפיו אהדה רבה בקרב קהלים רבים שמביעים את תמיכתם הפומבית בו.

רבני הקהילות והאדמו"רים שליט"א הביעו את ברכתם לרב אבוטבול וציינו כי הוא הראוי ביותר לכהן בראשות העיר בית שמש - שנחשבת לעיר העתיד של הציבור החרדי כולו.

בימים אלה מקיים הרב אבוטבול כינוסים ציבורים רבים לצד פגישות פרטניות עם ראשי הקהילות השונות בעיר, במטרה לעמוד מקרוב על צרכיהן לקראת בחירתו הקרובה בעז"ה. כמו כן, קהלים רבים בעיר הביעו את שמחתם על שובו של הרב משה אבוטבול לפעול בזירת העשייה הציבורית בבית שמש, והביעו את תקוותם כי יזכה לחולל את השינוי המיוחל בעיר.

כזכור, בסיעת ש"ס, לצד הרב אבוטבול, הוצבו מועמדים נוספים בעלי מעש וחזון: הרב יצחק אלמליח, הרב אהרן כהן, הרב שמואל חזן, הרב עדן בן שטרית, הרב נתנאל אלחרר, הרב דוד תורגמן, הרב סיני ינון והרב שלב רועי.

נושאים: בחירות 2024 משה אבוטבול
כנס ויזניץ
כנס ויזניץ
כנס ויזניץ
כנס ויזניץ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: