התכנית המקורית 120 יח"ד, מבקשים לבנות 220 יח"ד

תכנית מוכפלת באחוזי הבניה המתוכננים, הפעם מדובר בשכונת רמת נריה, בה שטח הבינוי למגורים גדל פי 2.26!!!

רמת נריה צילום מיקי רווח
רמת נריה צילום מיקי רווח

עוד תכנית בניה מוצעת עם שינוי ייעודי הקרקע. מדובר בתכנית בניה למגורים, מסחר ומבני ציבור ברמת נריה. רמת נריה היא שכונה דתית לאומית הגובל בנהר הדן ובשד' הרצוג, מול מוסדות החינוך אורות בנים ואורות בנות. התכנית החדשה מגדילה את שטח הבינוי פי 2.26!!! תוספת של 14,141 מ"ר. 304% בניה במקום 117%.

טירוף, על אותה משבצת בה אמורים היו להיבנות 120 יח"ד יבנו עליהם עוד 100 יח"ד. בסה"כ 220 יח"ד!!! במ"ר היו 8836 מ"ר ועכשיו מוגשת בקשה לתוספת של עוד 10,676 מ"ר. בסה"כ במתחם הזה ייבנו 19,512 מ"ר.

למסחר הסיפור חד מאוד. לא היה מתוכנן במתחם הזה כל שטח בניה למסחר, עכשיו מבקשת התכנת החדשה 3465 מ"ר.

התכנית באה להחליף תכנית קיימת המצויה בועדות התכנון.

ניתן להגיש התנגדויות לתכנית החדשה ויכול לעשות זאת כל מי שנפגע מתכנית המקודמת על ידי מינהל התכנון . המועד לכך בתוך 60 יום מיום פרסום התכנית, או עד שלושה חודשים בתכניות שמינהל התכנון החליט להאריך את מועד ההגשה.

אין זו התכנית היחידה בה מוגדלים אחוזי הבניה מעבר לתכנית המקורית. האם משהו לקוי בסיסי בתכנון העיר? תחשבו לבד, כאשר מגדילים שוב ושוב בכל מיני מוקדי תכנון לבניה.

אגב בתכנת המוצעת אין מחשבה על תכניות בינוי למוסדות חינוך, האם מתכוונים להישען על אורות נים ובנת בלבד או שאולי ייבנה בסמוך בי"ס נוסף? כך לגבי מעונות יום או גני ילדים?

נושאים: בית שמש, רמת נריה
רמת נריה צילום מיקי רווח
רמת נריה צילום מיקי רווח
רמת נריה צילום מיקי רווח
רמת נריה צילום מיקי רווח
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: