הרצח בבאר שבע: שיחת ניחום ועידוד בין ראש עיריית בית שמש לבן ראש עיריית חורה לשעבר

"ד"ר אל נבארי גינה והביע תסכול וזעזוע מהאירוע. ראש העיר גינתה את האירוע וניסתה לחזק אותו ולעודד את העשייה החינוכית בין העמים.".

בלוך בשיחת טלפון
בלוך בשיחת טלפון
שיחת טלפון מאוד מעניינת הייתה השבוע לאחר ביצוע הרצח בבאר שבע. על הקו עם ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך היה לא פחות ולא יותר מאשר ד"ר מוחמד אל נבארי לשעבר ראש מועצת חורה. ד"ר אל נבארי הביע בפני ידידתו הגב' עליזה צער כבד על הרצח אשר בוצע בידי בן עירו חורה. אגב, קבוצת הכדורגל של חורה מתמודדת עם עירוני בית שמש באותה ליגה (ליגה ג, ובין השתיים אפילו יש התמודדות צמודה על עליה לליגה ב'). ד"ר אל נבארי היה מרצה אורח בהזדמנות בה נפגשו נבחרי מועצת העיר ליום גיבוש לפני כשנתיים.

אין ציטוט מדוייק לדברים שאמר ד"ר אל נבארי, באופן כללי דבריו לא היו שונים ממה שפרסם אגף החינוך של חורה מיד לאחר הרצח. כמו דברי הגינוי שיצאו ממועצת חורה בנגב. " המועצה המקומית ביישוב חורה מגנה בכל לשון של גינוי את הפיגוע הרצחני שאירע אחר הצהריים בעיר באר שבע וגבה את חייהם של ארבעה אזרחים חפים מפשע וגרם לפציעתם של אחרים. פגיעה באזרחים תמימים היא מעשה טרור נפשע ונבזי. אנו שולחים את תנחומינו למשפחות הנרצחים, ומאחלים החלמה מהירה לפצועים.

המועצה קוראת לתושבי הנגב, ערבים ויהודים כאחד, לשמור על יחסי שכנות ששררו בין שני הצדדים עד כה" החתום על ההודעה היה ראש המועצה, חאבס אלעטאונה.

דובר עיריית בית שמש דר רועי לחמנוביץ' מאשר אכן שהייתה שיחה כזו."אל נבארי גינה והביע תסכול וזעזוע מהאירוע. ראש העיר גינתה את האירוע וניסתה לחזק אותו ולעודד את העשייה החינוכית בין העמים. מתפללים יחד לדו קיום אמיתי". מסכם את השיחה.

נושאים: הרצח בבאר שבע, חורה, בית שמש, דר אל נבארי
בלוך בשיחת טלפון
בלוך בשיחת טלפון
בלוך בשיחת טלפון
בלוך בשיחת טלפון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: