הרב בניזרי: "אני מתנצל ומבקש את סליחתה של הגב' בר שלום"

"היו דיבורים שהיה עדיף שלא יאמרו. אף שתהום פעורה בין דעותיי לדעותיה של הגב' עדינה בר שלום"

הרבנית בסיור במנהרות הכותל
הרבנית בסיור במנהרות הכותל

מערכת הבחירות בבית שמש מאחוריה, ואולם היא הותירה ספיחים חלקם מיותרים וחסרי כבוד. אחד מהם היה הסרטון שהופץ מתוך דרשה אותה נשא הרב דוד בניזרי. מן הסתם לא כל הדרשה מעניינת את כל הציבור אלא המיוחד ממנה ואלה היו התייחסותו לבתו ולנכדו של מרן הרב עובדיה יוסף.

דבריו הבוטים של הרב דוד בניזרי גרמו צער בוודאי לרבים, ובדיעבד מתברר שאף הוא חש בחומרת המילים. הרב פנה למערכת וביקש להעביר התנצלותו הכנה לפני בתו של מרן הרבנית עדינה בר שלום. "עברו עלי ימים לא פשוטים, כולל נדודי שינה, הדברים לא היו צריכים להיאמר ואני מרגיש רע מאוד עם הדברים, לכן אני מבקש להעביר לה באמצעותכם את ההתנצלות ואני מקווה שהיא תקבל אותה.". הרב צירף את התנצלותו הכתובה. הנה היא לפניכם:

במוצ''ש האחרון פרשת תולדות, נשאתי דברים בבית המדרש ''מזרח שמש'', ולצערי היו דיבורים שהיה עדיף שלא יאמרו. אף שתהום פעורה בין דעותיי לדעותיה של הגב' עדינה בר שלום, (בתו של מר''ן זצוק''ל), בכל דרך ההשקפה התורנית שלי, מ''מ לצערי בלהט הדברים כיניתי אותה ''רפורמית'', כשכל כוונתי הייתה להדגיש אך ורק את המרחק בין דעותיה לדעת תורה של רבותינו הק', אולם לא הייתה כוונתי כלל ח''ו לגבי רמת קיום המצוות מצידה, וכן הביטויים ''רישעה ארורה'', הינם ביטויים שהייתי שמח אילו לא נאמרו, ו''דברי חכמים בנחת נשמעים''.

אי לכך הייתי רוצה להתנצל ולבקש את סליחתה, ומכאן בקשתי שטוחה שכל הקורא התנצלות זו שיעביר אותה למיודעיו. והאמת והשלום אהבו ע''ה בניזרי דוד ס''ט

נושאים: הרב בניזרי, עדינה בר שלום
הרבנית בסיור במנהרות הכותל
הרבנית בסיור במנהרות הכותל
הרבנית בסיור במנהרות הכותל
הרבנית בסיור במנהרות הכותל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הרב בניזרי: "אני מתנצל ומבקש את סליחתה של הגב' בר שלום"
הרב את ריבנונכתבה ביום שבת, 24 בנובמבר 2018, 23:46

קשה להבין מי שקורא לעצמו רב ובפורום ענק פותח את חרצובות לשונו ומרשה לעצמו להגיד דברים כאלה על אדם אחר.את "גדולת " הרב אנו רואים שלא מספיק שביזה שפך דם אדם והפיץ ניחוחות לשון הרע עכשיו גם םסק לעצמו שמספיקה התנצלות במקום קטן כדי למחוק את האיוולת שאנר.יש הקונה עולמו בשעב אחת ויש להפך לא עלינו.