העירייה מפיצה נר נשמה וחוברת התקשרות לעילוי נשמת הרייץ והאדמ"ור מלובביץ

המימון (חלקי) בכספי עיריית בית שמש. למה מלובביץ כן והחיד"א או הרב אליהו לא? ו... בערב בחירות? שאלות, על כולן משיב חבר המועצה מנדלסון: "במקום שאין אנשים אשתדל להיות איש...". המעשה ללא אישור המחלקה המשפטית.

קובץ התקשרות
קובץ התקשרות

רבי יוסף יצחק שניאורסון מכונה הריי"צ) היה האדמו"ר השישי בשושלת אדמו"רי חסידות חב"ד שבראשה עמד משנת 1920 ועד לפטירתו בשנת 1950. האדמו"ר זוכה לעידוד בהכרתו, לא שהו צריך, אבל בעיריית בית שמש חושבים כן, ולכן הפיצו היום במסגרת עבודת הדוברות של העירייה (משועממת?) בקבוצות העדכונים שלהם את המודעה הנ"ל.

מוזכר בה גם האדמו"ר מלובביץ לציון הנשיאות. העירייה החליטה להוציא חוברת - נר נשמה, החפץ מוזמן לקבלה לאחר שמילא טופס. הנה הכותרת של הטופס: "עיריית בית שמש מוציאה קובץ התקשרות ונר נשמה משעווה לכבוד י' שבט יום ההסתלקות של הרבי הרייץ ויום הנשיאות של הרבי מלובביץ. את החוברת והנר ניתן לאסוף לאחר קבלת הודעה מעמדת השומר בעיריית בית שמש.

מעמסה על השומר שצריך לבדוק בימי ביטחון כל נכנס ולעקוב אחר בלתי מוזמנים בבניין העירייה לתוכן שוטטותם, היא סיבה לבדיקת העניין.

רגישות לימי בחירות, נדמה כי זו שנה ראשונה בה מתקיים מעשה כזה, במימון ציבורי. וכאשר חתומה על החוברת זהות מבקש – חב"ד מחייב הדבר אישור המחלקה המשפטית. לשאלתנו אומר היועץ המשפטי כי המעשה הזה לא עבר את שולחנו והוא נעשה ללא אישור.

ועוד, למה הרייץ ורבי מלובביץ ולא בבא סאלי למשל ... ולא החיד"א ולא הרב מרדכי אליהו ולא הרב עובדיה יוסף, כולם קדושים וטהורים וראויים לזיכרון.

משיב חבר מועצת העיר ישראל מנדלסון: "במקום שאין אנשים אשתדל להיות איש. לכל אחד מהרבנים החשובים עושים משהו למען תושבי העיר. פה ההשתתפות של העירייה במימון הדפסת החוברת. מה גם שבאמת, הלואי ואקח יוזמה אצל כל רב וצדיק, למרות שיש פעמים שזה נעשה בכפילות מכמה וכמה מחלקות פה לא נראה שיהיה כפילויות.".

נושאים: עיריית בית שמש, נר נשמה, ישראל מנדלסון, עוד מיקי גסטוירט
קובץ התקשרות
קובץ התקשרות
קובץ התקשרות
קובץ התקשרות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: