הספורטק, מי יזם ומי קוצר כותרות

עימות, הפעם בין ראש העיר לממלא מקומה, בלוך מתפארת, שיטרית עושה ומקדם. בלוך הוציאה הודעה על קידום תכנון אתמול, בשעה ששיטרית עובד על זה כבר כשנתיים. ושימו לב לעקיצות הקטנות בין השורות. אגב סיפור דומה גם בשינוי תוכן סדרת כאן 11 ביתשמש. תקראו, מבטיח שתיהנו.

סגן וממלא מקום, שיטרית
סגן וממלא מקום, שיטרית

עימות חזיתי בין ראש העירייה לממלא מקומה משה שיטרית, הפעם הנושא הוא הספורטק. חודשים ארוכים אנחנו יודעים על פעילות נמרצת מצד שיטרית לקדם את הנושא, הוא טוען שזה היה חלום מראשית הדרך בה החל לכהן כסגן ראש עיר. סביר להניח ולקבל.

תראו מה קרה השבוע, בלוך מוציאה הודעה לעיתונות בנוסח הבא: " מתחם הספורטק העירוני: שלב התכנון יוצא לדרך. לאחר שיח ארוך עם רשות מקרקעי ישראל בהובלת ראש העירייה ד"ר עליזה בלוך , גזבר העירייה אריה ברדוגו והמחלקה לפיתוח כלכלי אישרה רשות מקרקעי ישראל תקציב למימון תכנון מתחם הספורטק. רשות מקרקעי ישראל שותפים ותומכים תקציבית החל משלב תכנון הספורטק וכלה בשלב הביצוע.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "גם חלום מתחיל בתכנון. אחרי מאמצים רבים תכנון הספורטק העירוני יוצא לדרך. אנחנו נמשיך יחד לקחת אחריות על העיר המדהימה שלנו. העשייה בתחומי התרבות , פנאי וספורט תמשך ברמת התכנים וברמת התשתיות."

נו, והיכן חלקו של שיטרית במעשה? כלום? אז מה אם יש חילוקי דעות פוליטיים בין בלוך לבין סיעת הליכוד? ככה לדלג על שיטרית, לא לאזכר אותו אפילו במילה אחת. תודה קטנה.

שאלנו את שיטרית, האם מדובר באותו ספורטק שהוא מקדם?

תשובתו מפתיעה. קראו: " בחרתי במודע שלא לכתוב מילה על הספורטק עליו אני עובד קרוב לשנתיים. בשום מדיה. הציבור שלנו שבע מכותרות גדולות כאלה וחבל להעמיס עליו עוד כמה, כל עוד הדברים עדיין באוויר. עדיין יש עוד דרך ארוכה ללכת. למרות שאעשה מה שניתן על מנת לקצר את הדרך הזו ולראות את הספורטק הזה עומד על הרגליים."

ובציניות אומר שיטרית: "אך מכיוון שאני המגיב ולא היוזם, אשתף קצת מפרטים נוספים שלא נכתבו בהודעה של ראש העירייה.

את הפרויקט יזמתי כבר בתחילת הקדנציה. כולל שלל סיורים בספורטקים ברחבי הארץ. פגישות עם מנהלי מתחמים, מהם לקחתי את הדברים הטובים ולמדתי גם מהטעויות שהם עשו, תכנון פארקים ומגרשים בהלימה אחת עם צרכיה של העיר ועוד. יצאתי לדרך עם ראש האגף שלי איציק קניזו ויחד, מול עינינו צמח ספורטק שיכול להוות דוגמא ומופת למתחם בילוי ופנאי מהטובים הקיימים בארץ." כלומר אם תרצו לבחון את אמיתות דבריו וצדקתם, יש לכם למי לפנות, איציק קניזו.

וממשיך שיטרית בהודעתו: "אלו העובדות". וואו. אם באמת ככה, ממש לא יפה.

ועכשיו חזרה לכותרות, אומר שיטרית, סגנה של בלוך וממלא מקומה. מזכרו זאת כל הזמן ברקע הדברים כשאתם קוראים את הדברים:" אני סבור שנכון יותר שראש 'עיר העתיד' תתמקד בבעיות האקוטיות ממנה העיר שלנו סובלת כמו הקורונה המשתוללת בגלל המוסדות הפתוחים, החריגות והבניה חסרת האחריות ומצבנו הכלכלי האנוש מאשר להמשיך ולהיכנס לתחומי אחריות של השותפים שלה לכאורה. נכון שאלו נושאים קשים יותר לביצוע ונכון שקשה להוציא מהם כותרות אבל בסוף בזה היא תימדד.

כי בסופו של דבר, אחרי שהקורא מתרשם לטובה מהספורטק שאני מתכנן, מודל השמש או בית הספר להורים הוא מניע את האוטו ונתקע בבורות שברחוב הרצל. בסוף בסוף, שום כותרת לא מצליחה לכסות בורות כאלה." ועל זה אומרים עממינו, wow .

וזו לא התקלות ראשונה בין השניים, לפני ימים אחדים סיפרה לנו בלוך על השפעתה לשנות את תוכן ושם סדרת הטלוויזיה בכאן 11 ביתשמש. גם שם שיטרית הקדים לבקש לשינוי התוכן שלא יפגע בבית שמש. שיטרית מצוי בזירה הזו, היא מתחומי אחריותו, מכיוון שהמפיקים עובדים מול אנשי רשת המתנסים, ומי קצר עוד כותרת? נכון, ניחשתם. עליזה בלוך!! הנה מה שכתב לנו אז שיטרית: "עליזה כתבה שהיא החליפה את השם של סדרת הטלוויזיה מביתשמש לשם אחר אחרי שיחות עם התאגיד. אבל התאגיד הוא זה שיזם את השינוי בעצמו לפני שבועיים. כבר בפגישה איתם אז הבמאי אמר לי שהוא נגד השם ביתשמש והוא מתכוון לקרוא לסדרה "מאחורי ההר". וגם אני כתבתי בפייסבוק שלי שהשם ביתשמש הוא בכלל שם זמני.". זה היה שבועייים לפני שבלוך פרסמה מה שפרסמה.

תגידו, רק לי נדמה שבלוך מצויה במסע יחסי ציבור בלתי נגמר ומנסה לצוד כותרות על גב עבודה של אחרים? לא נעים. בכלל לא סימפטי.

נושאים: עליזה בלוך, בית שמש, הספורטק, כאן 11, משה שיטרית
סגן וממלא מקום, שיטרית
סגן וממלא מקום, שיטרית
סגן וממלא מקום, שיטרית
סגן וממלא מקום, שיטרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הספורטק, מי יזם ומי קוצר כותרות
גולש אנונימינכתבה ביום שלישי, 02 בפברואר 2021, 09:48

הבנו שנציגי המגזר החילוני והדת"ל עסוקים במלחמות קרדיטים על מגרשי ספורט ושמות סדרות טלוויזיוניות. שיערב להם. בבקשה שלא יכניסו למלחמותיהם את הרוב החרדי, הם צריכים לצאת מהבועה ולהבין איפה הם חיים ולהתחיל לכבד את תושבי העיר אחרת יהיו לא רלוונטיים בעתיד הקרוב.