הסדקים בקואליציה מתרחבים - הבית היהודי מתאחד בקבוצת חברי מועצת העיר

גם בימי הקורונה יש מי שנפגע ויוצא מקבוצת הנהלת מועצת העיר. רינה הולנדר וניסים בריח אחרי מנדלסון, הקואליציה תצטמק? הולנדרבתגובה מאוחרת: יצאנו למנוחה, לא עזבנו את הקואליציה.

5 / 5 ☆ מדרגים: 2
הבית היהודי בחתימה על ההסכם
הבית היהודי בחתימה על ההסכם

סערה פוליטית בדרך, או אולי דרמה זוטא? כך או כך, אתמול קרה משהו בפוליטיקה המקומית, למרות הקורונה. את קבוצת הואטסאפ של הנהלת מועצת העיר, זו שעזב אותה בטריקת דלת צורמת ישראל מנדלסון מהבית היהודי, נותרה מצומצמצת בעוד שני חברים, ועכשיו יש בה 'רק' 18 חברי מועצת עיר.

מי עזב? שניים, רינה הולנדר ואחרי מספר דקות סיים את פרק האחווה בקבוצה הרב ניסים בריח.

למה? מה גרם? ובכן אלו הפרטים שהצלחנו ל אסוף, הרחק מעיני הקורונה המביטה מלמעלה על כולנו.

סגנית ראש העיר הולנדר נשאלה על משחקים שהביאה כתרומה לקשישים בעיר , קיבלה ביקורת מעמית להנהלה, "לא אהבה את רמז הביקורת ועזבה", כך מתאר לנו מקור בכיר בעירייה. מספר דקות אחרי עזב הרב ניסים בריח. מתברר שבקבוצה התעלמו מהעזיבה ולולי טרחנו והערנו את חברי מועצת העיר, לא היו שמים לב לכך.

ביקשנו הבהרות ממי שכביכול פגע בה יוסי גולדהירש מדגל. "שהיא תסביר" הציע לנו גולדהירש. "לא אני עזבתי, היא עזבה" הוסיף. מה היה? הנה הסיפור: משהו על תרומה שאחותה עזרה לה להביא לעיר כמתנות לילדים במשפחות מבודדות. גולדהירש תקף אותה ואז היא כעסה , יצאה ואחריה ניסים". לעזיבתה כאמור אין התייחסות בקבוצה, ראש העיר אשר נשאלה בעניין הופתעה שללה בקצרה עזיבת השניים את הקבוצה. בלוך לא הסבירה למה עזבו.

וחזרה לגולדהירש, כן, חבר מועצה צעיר, ש'הושבע' רק לפני שתי מליאות למועצת העיר כבר מעורר סערה בתוך הקואליציה. הסביר בנימת התנצלות: " ציון אני לא עשיתי כלום! אני עובד כמו כולם כל חברי המועצה נותנים כתף במצב הזה. יש מנכ"ל שעושה עבודה מיוחדת במינה יוצא מן הכלל ראוי לכל הערכה ואני מדבר כעובד עירייה מסור 10 שנים וכאיש פיקוד העורף משנת 2006 ועד לא מזמן. ראש העיר מנהיגה ומובילה ביד רמה ובשום שכל את הפרוייקט הזה. גם גילה אישה מדהימה שהייתה מצליחה כמו שהוכיחה בעבר מקצועיות לשמה, אם לא יפריעו לה... וחבל". מי אינו בתגובה רינה הולנדר הממונה. במה היא מפריעה לעבודת המערכת? גולדהירש לא היה מוכן להמשיך להסביר. חבל.

רצינו להביא לכם תגובות מהבית היהודי, ישראל מנדלסון נמנע מלהגיב. רינה הולנדר סגרה לנו את קבוצת הואטסאפ, כעבור דקות מהעלאת הידיעה החליטה בכל זאת רינה הולנדר להגיב, הנה תגובתה,

1. לא עזבנו את הקואליציה
2. אני עובדת כמעט 24/7 סביב משבר הקורונה.

3 התקופה הזו מאד מתוחה ומלחיצה. אנחנו עכשיו בחג. מותר להתנתק קצת מהפוליטיקה והקבוצות בכדי לזכות לקצת שמחת חג וכך עשיתי.
4. מצער לראות שיש כאלה בעירייה ומחוץ לה שבתקופה הזו במקום לפעול למען הציבור מעדיפים לנגח ולהתסיס וכנראה מתוך שעמום מחפשים כותרות. אנחנו לא חלק מהענין הזה. נמשיך לפעול בתפקידנו למען הציבור."

למרוצת שאין זו הדרך לדבר עם עיתונאים, כדי להביא את התמונה לפני הציבור מלואה מחלנו על כבודנו ואני מביאים אותה.

נושאים: קואליציה עירונית, בית שמש, עליזה בלוך.
הבית היהודי בחתימה על ההסכם
הבית היהודי בחתימה על ההסכם
הבית היהודי בחתימה על ההסכם
הבית היהודי בחתימה על ההסכם
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:52 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הסדקים בקואליציה מתרחבים - הבית היהודי מתאחד בקבוצת חברי מועצת העיר
זו הדרך
(5 / 5)

נכתבה ביום שני, 13 באפריל 2020, 06:28

מגיע לה קצת נחת ושמחה בחג. מי שמחפש לעקוץ ולסכסך אפשר לנתק ממנו מגע. בין אם הוא חבר מועצה ובין אם הוא עיתונאי. זו הדרך הנכונה.

הסדקים בקואליציה מתרחבים - הבית היהודי מתאחד בקבוצת חברי מועצת העיר
איצו
(5 / 5)

נכתבה ביום שני, 13 באפריל 2020, 04:20

ממקורות יודעי דבר הסיפור הוא ככה. הולנדר השיגה תרומות לילדים של משפחות בבידוד, קיבלה רשימת שמות ובנוסף פנתה לקבוצת הוואטסאפ של חברי המועצה לקבל פרטים של ילדים בבידוד שאולי נשמטו מהרשימה. גולדהירש רצה שכל התרומות שהולנדר השיגה ילכו רק לציבור החרדי. לטענתו התרומה שהולנדר השיגה (דרך אחותה וגיסתה) מיועדת אך ורק לילדים שאין להם מחשב בבית. לאחר שהולנדר הוכיחה לו שהוא שקרן הוא המשיך להשמיץ אותה.