המשטרה מיהרה לטפל ועצרה קטין בן 14 שריסס גרפיטי בג'2

העירייה מיהרה להגיב שיצאה למחוק את הכתובות. אם כך הייתה נוהגת בכל השכונות הכל יכול להיראות אחרת . אז למה לא מוחקים את כל הכתובות בכל השכונות?

כאן נהרס, כתובת מחאה 'שגרתית' נגד הממסד
כאן נהרס, כתובת מחאה 'שגרתית' נגד הממסד

כתובות גרפיטי מכערות רחובות שלמים בעיר בית שמש, הן היו לשמצה בדעת כל העובר ושב בתוך השכונות. עד עכשיו לא הסתדר לה לעיריית בית שמש לטפל בבעיה. כתובות נאצה חמורות נכתבו נגד ראש העירייה, וכאלה במקומות לא מעטים עדיין מתנוססים על הקירות ואו על גדרות הפח העוטפות שטחים ציבוריים לא מפותחים.

מדובר בתופעה נפוצה בציבור החרדי שמוצא לו פורקן בריסוס כתובות על קירות בנוסחים שונים, החל מציונים החוצה, ועכשיו הוא מתפשר על כופרים החוצה. לפני כשנה התעוררה בית שמש ושכונת חפציבה למראות מצמררים על תיאור עליזה בלוך כנאצית. שומו שמים. כבר אז היה צריך להפגין עצמה ונחישות כדי לסלק את הרע הזה מקרבנו. התופעה התפשטה גם לשכונה כמו רמה ג,2, תפארת היצירה בשכונות החרדיות.

עכשיו נזכרו לטפל בבעיה. היכן? לא בשכונות הוותיקות יחסית, שם עדיין זה הפקר, העירייה והמשטרה לא נוקטות בכוח מספיק כדי למגר את התופעה. ובכל זאת, נברך על מה שהחליטו לעשות ברמה ג 2 -שכונה חדשה ויפה, בעקבות מקרים של ריסוס כתובות והשחתת פני מקרקעין

משטרת ישראל פתחה בחקירה מהירה וממוקדת ועיכבה לחקירה קטין כבן 14 תושב בית שמש החשוד במעשה. בתום חקירות ולאור גילו שוחרר בתנאים. "משטרת ישראל רואה בחומרה מקרים של ריסוס כתובות במרחב הציבורי והשחתת פני מקרקעין ותפעל למצות את הדין עם החשודים." נאמר בהודת המשטרה.

מעיריית בית שמש נמסר: ערנות התושבים במקרים אלו היא קריטית למיגור התופעה ובימים האחרונים אכן התקבלו עשרות פניות מתושבים המעוניינים לקחת חלק אקטיבי במיגור התופעה. העירייה תבחן כיצד לשלב כוחות עם התושבים ותודיע על כך בקרוב.

בנוסף, צוותים מטעם העירייה פעלו במשך היום ויפעלו בימים הקרובים לנקות ולמחוק את כל כתובות הגרפיטי.". אם כך, למה לא להמשיך לשכונות האחרות בעיר. חפציבה, רמה ב, לפחות ברחובות הראשיים בהם עוברים אלפי אנשים מידי יום.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אני מודה למשטרת בית שמש שטיפלו במקרה במהירות וביעילות וסומכת על משטרת ישראל שימצו את הדין עם עבריינים שמבצעים מעשי ונדליזם במרחב הציבורי של כולנו. שוחחתי עם הגורמים הרלוונטים על הנושא ובתקופה הקרובה נבצע מספר פעולות על מנת למגר את התופעה".

נוסיף משלנו להודעה הזו, גם אנו נודה לך הגב' בלוך אם תנקי את כל העיר ולא רק את השכונה החדשה ג 2. איננו חלילה מתקנאים, פשוט רוצים מה שמגיע לעיר הזו להיראות נורמלי גם בפני עוברים ושבים בתוכה.

דרישה מוגזמת? ממש לא.

נושאים: ברפיטי בבית שמש, רמה ג, חרדים, עליזה בלוך.
כאן נהרס, כתובת מחאה 'שגרתית' נגד הממסד
כאן נהרס, כתובת מחאה 'שגרתית' נגד הממסד
כאן נהרס, כתובת מחאה 'שגרתית' נגד הממסד
כאן נהרס, כתובת מחאה 'שגרתית' נגד הממסד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: