המקום ה-1 לנבחרת קק"ל בתחרות הליגה למקומות עבודה במחוז ירושלים

נבחרת רוכבי האופניים של קרן קימת לישראל, הבטיחה ביום שישי האחרון את המקום הראשון בליגת אופני הרים, במסגרת הליגה למקומות עבודה במחוז ירושלים.

נבחרת קקל
נבחרת קקל

בתחרות האחרונה שהתקיימה ביער שוהם ביום שישי, הבטיחה הנבחרת של קק"ל המונה שמונה רוכבים את המקום הראשון מתוך 13 נבחרות שמשתתפות בתחרות, ביניהן - משטרת ישראל, בנק ישראל, משרד מבקר המדינה, משרד הכלכלה, חברת הדואר, הלשכה לסטטיסטיקה, הבנק הבינלאומי הראשון ועוד. למקום השני הגיעה הנבחרת של משטרת ישראל. רכיבת אופני הרים נחשבת לספורט יחידני, אך בפורמט התחרותי של הליגה למקומות עבודה הפך הספורט לקבוצתי והזמן נמדד עבור שלושת הרוכבים הראשונים מכל קבוצה.

תחרות הליגה למקומות עבודה ברכיבה על אופני הרים מתקיימת בכל שנה, יערות קק"ל במרחב ירושלים. בין אתרי קק"ל שהוכשרו לרכיבה בהם התקיימה התחרות - פארק בריטניה, יער הקדושים, יער בן שמן, יער שוהם ועוד.

רן קציר, קפטן נבחרת האופנים של קק"ל מספר: ״השנה היה מאתגר במיוחד לקטוף את הגביע מאחר שנבחרת משטרת ישראל (שזכתה בשנה שעברה) מורכבת מרוכבים חזקים ונחושים. היו לנו מספר רגעים מורטי עצבים, כמו בתחרות בסינגל זכריה כאשר הגענו לתיקו ניצחונות מול נבחרת המשטרה, בעוד אני רוכב לכיוון קו הסיום ראיתי את ניתאי זכריה בצד הדרך עם קרע בצמיג האופנים. לאחר ההגעה לקו הסיום החלה המתנה תוך התבוננות מתוחה בשעון, כשהגיעו מספר רוכבים לקו וכבר חשבנו שהתחרות אבודה מבחינתנו, לפתע ניתאי הגיח מהסינגל בריצה כאשר הוא סוחב את אופניו על הכתף ועובר את קו הסיום. ניצחנו את התחרות בהפרש של 8 שניות בלבד!"

קציר מסביר כי התחרויות דורשות מאמצים פיזיים עצומים וכל תחרות אורכת כשעה מאומצת של דופק גבוה במיוחד ומאמץ מנטלי וטכני. אולם, הוא מציין כי דווקא בזכות הקושי הרב נוצרה בנבחרת קק"ל מסירות אדירה לקבוצה, כך שכולם נותנים את הכל על המסלולים שנערכים בסינגלים שנמצאים ביערות קק״ל.

כשנשאל מה התוכניות להמשך, משיב רן כי "הנבחרת כבר עם הפנים לעונה הבאה, לא לפני שנשתף בתחרות האחרונה של העונה, אף על פי שהבטחנו את הניצחון, אנו נגיע ונכבד את שאר המתחרים. בנוסף, יריב שיש וניתאי זכריה, הרוכבים המצטיינים בקבוצה, עתידים לייצג את קק״ל בתחרות אפיק 99שראל, תחרות בת 4 ימים ומאות קילומטרים של שטח, תחרות בינ"ל שקק״ל הינה שותפה במימונה כאשר המסלולים, איך לא... עוברים ביערות קק״ל."

נושאים: קקל, אופנים, יער הקדושים, יער שהם
נבחרת קקל
נבחרת קקל
נבחרת קקל
נבחרת קקל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: