המפלגות החילוניות הארציות מתעלמות מבית שמש

המחנה הממלכתי (30 מנדטים בסקרים) יש עתיד (16-18 מנדטים) העבודה (4 מנדטים) ישראל ביתנו (7 מנדטים) מתעלמים מבית שמש ולא מתכוונים להתמודד בה. בית שמש נשארת נאמנה רק לליכוד

המועמדים בבחירות 2018
המועמדים בבחירות 2018

האם המפלגות הארציות כמו המחנה הממלכתי ויש עתיד, העבודה, מר"ץ יתמודדו בבית שמש? ארבעה חודשים לבחירות תמונת המצב לא ברורה. אם בעבר היה כאן נציג שהתמודד בשם גדעון סער הרי שהפעם גם סער נבלע בתוך המחנה הממלכתי.

בני גנץ מקבל 26-30 מנדטים בסקרים, כדי לקבל מספר כזה ביום הדין עליו להקים מערכת ארצית מחוברת לתושבים. בבית שמש, ובדקנו רק בבית שמש, אין נציג 'רשמי' המייצג את המחנה הממלכתי.

בעבר פורסם כי עליזה בלוך 'הוזמנה' ע"י ידידה גדי אייזנקוט להצטרף למחנה הממלכתי. בלוך דחתה את ההצעה. האם יכול ויש פנייה כזו לבלוך להתמודד בשם המחנה הממלכתי בבית שמש? תתפלאו , ארבעה חודשים לבחירות ועדיין אין שום סממן מזהה לכוונותיה של בלוך אשר הצהירה כי היא מתכוונת ורוצה את ראשות העיר לקדנציה שניה. הצהירה על כוונה להתמודד, לא הצהירה עם מי ועם מה, והאם בכוונתה לרוץ תחת סלוגן המחנה הממלכתי? אגב מתאים לה מאוד. היא הרי בעד בית שמש לכולם, ומה יותר ממלכתי מ'כולם'?

ומה מתכוון יאיר לפיד לעשות בבית שמש? תמונת המצב אינה שונה. בבחירות הקודמות יש עתיד לא התמודדה בבחירות המקומיות בבית שמש. למרות שבבחירות הארציות היו לה כמה מאות קולות כאן. האם הפעם 'ישים' יאיר לפיד פניו על בית שמש או מה שמעניין אותו זה תל אביב שם כבר פורסם כי הוקם מטה לטובת אורנה ברביבאי.

יש עתיד והמחנה הממלכתי יתאחדו בנס ציונה לרשימה משותפת בבחירות המקומיות האם יש סיכוי כזה בבית שמש?

נכון לעכשיו, אפילו מפלגת העבודה שהתמודדה באופן מסורתי בבחירות המקומיות ובבירות האחרונות לא הכניסה מנדט למועצת העיר טרם הודיעה על כוונותיה. ומפלגה אחרונה המייצגת את ציבור העולים מארצות חבר העמים – ישראל ביתנו של ליברמן- גם משם לא נשמע כל ציוץ על כוונה להתמודד. קיים סיכוי גדול מאוד שבית שמש תישאר עם מפלגה חילונית ליברלית אחת הליכוד.

פעם היה כדי לזכות בבחירות הארציות היו נוטעים שורשים קודם בערי המחוז, בפריפריה, בישובים הגדולים. האם הגענו לסוף עידן, בו כבר לא צריך קשר אישי בשטח? מה הפלא שאנו מבטלים את הפריימריז (בינינו מתי זה התקיים אפילו בליכוד?), אצל גנץ זה מינויים, אצל יש עתיד כנ"ל. אצל ליברמן מה שיאמר הבוס, בשונה מהם זה העבודה ומרץ שעדיין 'סובלות' ממחלת הפריימריז.

נושאים: המחנה הממלכתי, יש עתיד, הליכוד, ליברמן, העבודה
המועמדים בבחירות 2018
המועמדים בבחירות 2018
המועמדים בבחירות 2018
המועמדים בבחירות 2018
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: