המע"ר קם לתחייה- הזוכה במגרש מיקי נעימי

דוברות העירייה ציינה בהודעתה כי מדובר בהקמת 30 אלף מ"ר בניה, 20 אלף מ"ר מסחר ו-10 אלפים מ"ר משרדים, בעוד העיתון כלכליסט מציין כי יש תכניות בניה באתר ל-50 אלף מ"ר.

קניון נעימי השני
קניון נעימי השני

אחרי למעלה מ-15 עת תוכנן להקים מע"ר בין השכונות ברמה, חברת מגדלי נעימי זכתה בשטח המיועד להקמת המע"ר ותקים בו קניון ובניין משרדים, בעלות של כ-150 מיליוני ש"ח. השטח ממוקם בין הרמות, א ב ו-ג, בתווך בין החיבורים של שלושת השכונות, מה שאומר פוטנציאלית הבטחה כלכלית מבחינת צרכנים. המיקום שווק בעבר כמע"ר של העיר מדובר בהקמת מתחם מסחר ומשרדים שני בעיר בית שמש. המגרש . המתחם במע"ר, בין רמה א' ל-ג', ממוקם בסמוך למתחם "השדרה" הנבנה בימים אלו, וכולל זכויות של כ-20,000 מ"ר של מסחר וכ-10,000 מ"ר משרדים. העיתון כלכליסט ידע לספר כי קיימת תוכנית בניין עיר מאושרת להקמת פרויקט מסחר ותעסוקה בשטח 50 אלף מ"ר, וחניון תת קרקעי.

סכום הרכישה עמד על כ- 1.6 מיליון שקל בלבד לרכיב הקרקע, עלויות הפיתוח במכרז עומדות על למעלה מ-143 מיליון שקל. זאת, בין היתר, בשל הטופוגרפיה ההררית המאפיינת את הקרקע. הקניון צפוי לשרת אלפי יחידות דיור בשכונות רמת בית שמש א- עד ג, שנוספו בשנים האחרונות לשכונות החדשות של העיר, בהן מתגוררת בעיקר אוכלוסיה חרדית. מיקי נעימי נחשב משקיע מאמין בבית שמש, בנוסף לשני הקניונים הוא גם בעלי אדמות באזור התעשייה הר טוב במטה יהודה.

דוברות העירייה לא ידעה להשיב אם הכוונה להקים קניון 'פתוח' כמו קניון נעימי בעיר הוותיקה או אולי בדומה לקניון רסידו- שם חלות הגבלות והתניות.

זוהי הפעם הרביעית שבה משווק המתחם, אולם הפעם, בשונה מהפעמים הקודמות - הוגשו במכרז שתי הצעות, כאשר ההצעה הזוכה, על סך 147 מיליוני ש"ח, שייכת ליזם מוכר בבית שמש - חברת מגדלי נעימי, שהקימה את קניון נעימי בשכונת מגדל המים לפני כעשור. חברת מגדלי נעימי, בבעלות איש העסקים מיקי נעימי, בונה בימים אלו את מתחם המשרדים הענק בצומת מסובים.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "בית שמש ממשיכה להתפתח. יותר ויותר חברות גדולות מבינות את הפוטנציאל העצום שהעיר מציעה והתוצאות בהתאם. אני מברכת את הזוכים במכרז ומזמינה יזמים נוספים להצטרף לתעשייה המזנקת במהירות בבית שמש".

ממונה תעשייה חבר המועצה הרב ישראל מנדלסון: "עוד צעד בקידום העיר בית שמש. השפעת מבנים אלו משמעותית מעבר לפיתוח התעשייה המקומית והיא תורמת לתפיסתה של העיר כעיר עם פוטנציאל עסקי גבוה מאוד. אני מברך את חברת מגדלי נעימי על המשך פעילותם בעיר ומקווה לראות יזמים נוספים מצטרפים להצלחה בעיר".

נושאים: מיקי נעימי, בית שמש, הר טוב, מסחר
קניון נעימי השני
קניון נעימי השני
קניון נעימי השני
קניון נעימי השני
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: