הממונה על הבריאות הגה, ארגון עזרת אחים מבצע

יוזמה ברוכה של הממונה על הבריאות בשיתוף עזרת אחים, להביא תרופות מבתי המרקחת לבתי הקשישים לחסוך יציאתם למרחבים הפתוחים המסוכנים בעבורם

עזרת אחים בפעולה
עזרת אחים בפעולה

הצורך בתרופות לחולים כרוניים, ובעיקר קשישים ובני גיל הזהב אשר נדרשים לצאת מביתם כדי להגיע לאחת המרפאות או לבתי המרקחת בעיר היום אינו נטול סיכונים. ברחוב, בכביש, בדרך, ואולי אפילו במבואה לבית המגורים עלולים להיתקל בנשא שיכול לסכן את בני הגיל השלישי. לפיכך הגה הממונה על הבריאות עוד רעיון לסייע בידי בנצרכים לביקור בבי המרקחת.

יו"ר סיעת דגל התורה והמשנה לראש העיר בבית שמש הרב ישראל סילברסטין בפניה ליו"ר עזרת אחים, הרב אברהם קאפ, לקחת את המשימה הזו על כתפיהם של ציבור המתנדבים המתקבץ בימים אלה יותר מבכל יום אחר.

מעתה אנשים מבוגרים הזקוקים לעזרה בהשגת תרופות מבית המרקחת, עקב אי יכולתם לצאת מביתם בימים אלו. יוכלו לפנות למוקד החסד 'עזרת אחים' 02-9990000 ומתנדבים יסייעו להם בהשגת התרופות.

מתנדבים יבואו לבית הקשיש, ייקחו את המרשמים, ואו את הכרטיס המגנטי להביא את התרופות.

כבר עכשיו, חלילה כדי לא להביא מכשול, מתבקשים הקשישים או הנצרכים לתרופות לשים לב טוב טוב בידי מי הם מוסרים את הכרטיס המגנטי, שממילא אינו שמיש לדבר אחר אבל יכול ליצור הזדמנות בידי אנשים רעים הבאים כביכול לעזור ובאותה הזדמנות לעשות משהו רע בלתי צפוי. שלא יקרה בעירנו. אמן.

נושאים: סילברסטיין, עזרת אחים, תרופות
עזרת אחים בפעולה
עזרת אחים בפעולה
עזרת אחים בפעולה
עזרת אחים בפעולה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: