המליאה תאשר, האם השר יקבל?

השבוע מקדימה בלוך לכנס מליאה למטרת אישור רשימה להרכב במועצה הדתית לזרז החלפת הממונה מטעמו של השר אשר בסופו של יום הסמכות היא שלו. ייקחו כמה חודשים עד שכל הרכב יעבור את חומתו.

הממונה במועצה הדתית
הממונה במועצה הדתית

השבוע תתקיים ישיבת מליאת של מועצת העיר בית שמש. בדרך כלל המועד לקיום ישיבות קבוע לסוף החודש, ליום רביעי האחרון בסוף כל חודש קלנדרי. יזמה את הכינוס ראש העיר שמבקשת לסיים את עבודתה של הממונה על המועצה הדתית הגב' אתי מאיר אשר מונתה בידי השר מתן כהנא.

מליאת המועצה מתכוונת לאשר את רשימת המומלצים של העירייה אשר תועבר לידי המשרד לשירותי דתות לבדיקת כשירות והתאמה.

מי מופיע ברשימה? משום מה כולם שומרים על זהות השמות כאילו שאינם מוכרים ואינם ידועים. לפי סיכום בתוך המפלגות החרדיות, הסיעות ש"ס ודגל יעבירו שם של אשה, והשם השלישי יבוא מצד רשימתה של עליזה בלוך.

מהלך זה, מקווה בלוך יזרז את הקמת המועצה הדתית בבית שמש אשר יביא לסיום כהונתה של הממונה מאיר. לפי גורם בעירייה "זה שהמליאה תצביע על שמות, עדיין לא אומר שיש הרכב למועצה הדתית. גם במקרה בו השר מעוניין בהרכב, לוקח כמה חודשים מהרגע שהמליאה הצביעה".

אם אכן ההערכה הזו תתממש בהילקח בחשבון כל המערבולת הפולטית וחוסר היציבות השלטונית הרי נראה שבית שמש לא תזכה לראות כאן מועצה דתית מכהנת, ואתי מאיר יכולה להיות רגועה לעוד כמה חודשים טובים וארוכים.

נושאים: מועצה דתית, בית שמש, עליזה בלוך
הממונה במועצה הדתית
הממונה במועצה הדתית
הממונה במועצה הדתית
הממונה במועצה הדתית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: