המזוזות המקולקלות במוניות שרת תוקנו

במוניות שרת מצאו את הסיבה לפטירתם של מספר נהגים חברים ברשת, מזוזות מקולקלות, עכשיו לאחר שתיקנו מקווים כי האסונות יחדלו לפקוד את התחנה. בריאות.

מבצע גם של חב"ד
מבצע גם של חב"ד

חודש אלול הוא חודש בו יש צורך לפשפש במעשים, בהתנהגות ובכלל בכל הסובב, החל מיחס לחבר ועד רמת השירות שנותנים בעלי מקצוע לחברו.

בחודש אלול נוהגים לבדוק גם את המזוזות והתפילין שמא יש בהם פגם ונמצאו אלו לתיקון. מצב העניינים בתחנת מוניות שרת, זירז גם אצל מנהלי תחנת המוניות הותיקה בעיר, לקיים בדיקת מזוזות. והעניינים האלה לא היו מש משמחים. חברים נפטרו בטרם עת, ובמוות משונה. עניין של אמונה שאסור לזלזל בה...

מספר יוסי יעקב, נהג בתחנת המוניות שרת. " איבדנו חברים קרובים מאוד ברצף כל כך מהיר , תוך פרק זמן קצר איבדנו חברים נהגים ותיקים ובעלי מקצוע מעולים בתחנה. פטירתם הייתה בטרם עת, זה שלא הגיעו האנשים לזקנה ונפטרו, אף לא אחד מהם בתאונה, כולם בטרם זמנם הדליקה נורה אדומה לפחות אצלי. היו עוד שחשבו, אני ביקשתי. היצעתי, והצעתי נתקבלה ע"י מנהל התחנה אסי טבת לעשות בדיקת מזוזות. יש מי שאומר שאם המזוזות לא כתובות בצורה מופתית עלול המקום ללקות במוות משונה. צר לי, וההפתעה הייתה שהמזוזות נמצאו פסולות. מי יודע, אולי אם היינו מתקנים אותם בזמן אולי היו החברים האלה איתנו. ברוך ה' המזוזות נבדקו ותוקנו. מתברר שבחלקן היו אותיות מחוקות. ברוך ה המגיפה נעצרה אני מקווה שלאורך ימים.".

שנה טובה ומבורכת לכל נהגי תחנת המוניות בבריאות איתנה.

נושאים: חודש אלול, מוניות שרת
מבצע גם של חב"ד
מבצע גם של חב"ד
מבצע גם של חב"ד
מבצע גם של חב"ד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: