המורה גיל קרסנטי בין החמישים שעלו לשלב לפני הגמר של תחרות מורים לחיים

בשלב הבא של התחרות יוכרזו 15 מועמדים מתוך ה-50, שיעלו לגמר. המועמדים ייפגשו בוועדה ציבורית שחבריה יראיינו אותם ויבחרו מתוכם שישה זוכים.

גיל קרסנטי
גיל קרסנטי

חמישים מורים הגיעו לשלב המכובד של מומלצים לתואר 'מורים לחיים', תחרות של הסתדרות המורים בישראל בשיתוף בנק מסד וידיעות אחרונות. בדרך אל התואר צועדים 50 מורים מכל רחבי הארץ, ובתוכם אחד, משלנו, גאווה מקומית, גיל קרסנטי. המלך, המורה של העיר, ומגיע לו בהחלט התואר המורה של המדינה.

בשלב הראשוני, מדובר בהמלצות שהגיעו למערכת התחרות בחסות ידיעות אחרונות בנק מסד והסתדרו המורים, מהורים, מנהלים ותלמידים.

בשנת 75 למדינה אין ראוי מגיל קרסנטי לקבל את התואר הזה, מבלי לדעת כמובן על פעלם ומעלם של המורים האחרים שהגיעו לרשימה המכובדת. תחרות המורה של המדינה היא פרויקט חברתי שנועד לתת במה לעבודתם של אנשי החינוך מצטיינים, מעוררי השראה ויוצאי דופן. גיל רכז ומורה למדעים בביה"ס 'שלב' לחינוך מיוחד בבית שמש. כבוד לאיש ולמסגרת בה פורק את עמלו.

גיל רגיל לתת מעצמו למען האחרים, למען החינוך, החינוך הבלתי פורמלי, החינוך המיוחד והחינוך בכלל. ראוי להיות ראשון לטובים ביותר. בית שמש התברכה בו, ועוד תתברך ברעיונותיו הנשגבים. הקמת החווה החקלאית, קיום טכסי הזיכרון ברחובה של עיר, בימת מדע לבני נוער ועוד הם חלק מהתחומים החתומים על שמו.

בשלב הבא של התחרות יוכרזו 15 מועמדים מתוך ה-50, שיעלו לגמר. המועמדים ייפגשו בוועדה ציבורית שחבריה יראיינו אותם ויבחרו מתוכם שישה זוכים.

האם גיל שלנו יגיע ל-ששה האחרונים במסע אל התואר מורה לחיים? כולנו מייחלים ומחזיקים אצבעות. עבורנו גיל כבר זכה.

תגובות בפייסבוק עד עתה לא מאחרות לעלות הנה כמה מהן:

חני ורקר: ראוי ביותר הן על עבודתך החינוכית והן על מסירותך לקהילת בית שמש, על היוזמות הנהדרות והפקת האירועים הקהילתיים. זכינו בך!!!

רונית דרזנר: איש אשכולות גיל היקר! כל כולו עשיה וחסד ונתינה לזולת. השראה לכולנו. עלה והצלח

נושאים: חינוך, מורה לחיים, בית שמש, ביס שלב
גיל קרסנטי
גיל קרסנטי
גיל קרסנטי
גיל קרסנטי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: