המועמד לראשות העיר, שמואל גרינברג מציג את תוכנית הביטחון המקצועית לעיר בית שמש

"מערך של כיתות כוננות, שדרוג היכולות הטכנולוגיות ומספר מהלכים שיגבירו את תחושת הביטחון האישי." שימו לב לתכנית הביטחון שמציג המועמד לראשות העיר גרינברג. מבחנה יהיה במעשים.

שמואל גרינברג בסיור בעסקים בעיר
שמואל גרינברג בסיור בעסקים בעיר

המלחמה האחרונה, חרבות ברזל, מעמידה את כולנו במציאות דורשת, סומכים על הביטחון הלאומי באופן מוגבל ומתמרנים לעשות משהו שאינו בשגרה.

תחילה הייתה זו העלייה בפשיעה ברחובות, מעשי הרצח בחברה הערבית, גניבות כלי הרכב, הפריצות לבתים, וכשבאה המלחמה, נולדה עוד בעיה חדשה ישנה- הביטחון ברחובות מפני כוחות עויינים. בית שמש ברוך ה' היתה רחוקה מפלישת אויב, אבל היינו בתכניות של מישהו. וזה מספיק כדי להדליק בפני כל בר דעת להיערך לכך.

"מערך של כיתות כוננות, שדרוג היכולות הטכנולוגיות ומספר מהלכים שיגבירו את תחושת הביטחון האישי." כותרת מפיו של מי שמועמד היום לראשות העיר שמואל גרינברג איש דגל התורה.

הדרישה באה מהשטח, בציבור המתגורר בשכונות הדרומיות של העיר, רמות ד ואו רמה ג מרגישים תחושות חוסר ביטחון בשל הקרבה לעמק האלה,- עדולם, הצופה לכפרים ולפרצות בגדר מהם נכנסים ויוצאים פועלים בשגרה.

בתוכנית שהוכנה והונחה לפני גרינברג על ידי אנשי ביטחון ובכירים לשעבר, הושם דגש על שלל המרכיבים שיביאו בע"ה את המעטפת הנכונה לביטחון אישי ואמיתי, ומותאמים לאתגרים של התקופה ולתנאים הייחודיים של בית שמש. שמואל גרינברג הפיץ סרטון הסברה שכלו סרטון הבטחה מוקלט למערך הביטחון שלו. כדאי לראות .

בתכנית הביטחון של גרינברג מוצגים כמה נושאים חשובים. הקמת חמל עירוני- מוקד עירוני משודרג בו יוקם מרכז שליטה בשיתוף פעולה של העירייה והמשטרה, יחד עם נוהלי קשר ברורים עם הצבא. חידוש חשוב- המוקד יאויש בדוברי שפות אנגלית אידיש ואמהרית.

באשר לחידושי הטכנולוגיה כותב גרינברג בתכנית הביטחון שלו: יותקנו מצלמות אבטחה בכל מבני הציבור, מוסדות החינוך, מרכזי הקניות ואתרי הבניה. כמו"כ בכל הכניסות לעיר יותקנו מצלמות שידרו 24/7 למרכז העירוני בחמ"ל. מעניין לראות כיצד גרינברג יתמודד מול הקיצוניים הפוגעים במצלמות שהותקנו בידי העירייה.

גרינברג מבטיח גם לחבר את כל בתי הכנסת ללחצני מצוקה לכל צרה שלא תבוא.

אמרנו הקמת כיתות כוננות. אמנם יש לגרינברג או תהיה לו בעיה למצוא אנשים אבל הוא מבטיח להכפיל כוח אדם של כיתות הכוננות. "אנשי הכוננות יעברו הכשרות מיוחדות ואימונים כדי לעמוד באתגרים ובמשימות".

שמואל גרינברג מתכוון לעמוד איתן מול המשרד לביטחון פנים כדי להרחיב את הפרמטרים לאישור נשיאת נשק בכל שכונות העיר ולא בהגבלה לאזורים מסוימים. גרינברג מבטיח לפתור אחת ולתמיד את בעיית הקליטה הסלולארית בעיר, "לא יהיו שכונות מחוסרות קליטה, אם יש בני אדם, ויש ניידים, הם יהיו שמישים בכל מקום ובכל שכונה". מבטיח גרינברג.

ומעל כל זה מבטיח גרינברג בתכנית המפורטת שאגב תגיע לכל בית בעיר, מערכת הקשר בין הרשות לבין התושבים בענייני ביטחון תתוגבר ותחוזק. "מערכת עדכונים באמצעות הודעות כתובות וקוליות ישירות לתושבים בזמני חירום".

הלוואי ולא נזדקק. בכל מקרה אצל רינברג הביטחון האישי לפחות על פי הדיבורים תגיע לממדים הנכונים. המבחן עכשיו יהיה במעשים, מבחן שהוא בעצמו קובע.

גרינברג מבטיח כי גם בביטחון, בניהול נכון - אפשר אחרת!

נושאים: שמואל גרינברג, ביטחון אישי, בית שמש, בחירות 2024
שמואל גרינברג בסיור בעסקים בעיר
שמואל גרינברג בסיור בעסקים בעיר
שמואל גרינברג בסיור בעסקים בעיר
שמואל גרינברג בסיור בעסקים בעיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: