הליכוד והבית היהודי עם עתיד העיר, כולנו ומפלגת העבודה תומכים בעליזה בלוך לראשות

לבסוף הבינו גם בליכוד וגם בבית היהודי מה שהחליטו הסיעות הקטנות יכול להיות טוב גם להן וקראו לתומכיהם לתמוך בעליזה בלוך. צפויות עוד הפתעות עד מועד הגשת הרשימות

ח"כ ביתן עם עליזה בלוך אדרי ושיטרית
ח"כ ביתן עם עליזה בלוך אדרי ושיטרית

הליכוד בבית שמש הכריז על תמיכתו היום בד"ר עליזה בלוך בבחירות לראשות העיר; כך סוכם בפגישה שהתקיימה הבוקר בבית שמש בהשתתפות ח"כ דוד ביטן מהליכוד, שלום אדרי יו"ר סניף הליכוד בבית שמש, סגן ראש העיר משה שטרית, וד"ר עליזה בלוך מועמדת רשימת עיר מאוחדת לראשות העיר. רק לפני שבוע עדיין התלבטו בליכוד בינם לבין עצמם ראשי המפלגה בעיר, אם להכריז וכיצד להכריז. הבוקר הגיע ח"כ ביטן יו"ר הקואליציה בעבר וחתך את הנושא: תומכים בבלוך.

במקביל הודיעו גם במפלגת "הבית היהודי" על תמיכתם בד"ר בלוך. במפלגת הבית היהודי הביעו תמיכה במועמדותה של בלוך. "הבית היהודי יהיו חלק מהובלת העיר בית שמש ויהיו כח חזק מאוד להשפיע וליצור מציאות טובה יותר לכולנו".

מה עיכב את שתי הסיעות הגדולות לחתום עם בלוך? אלו דרשו הסכמים חתומים ובה יפורטו כל הסעיפים בהם הם מבקשים נחלה. בלוך עמדה על משנתה הסדורה שתהיה תמיכה פומבית, הסכמים חותמים אחרי בחירות, ואחרי היוודע כוחה של כל סיעה. כך שוכנעו מוטי כהן, מנשה אליאס וריצ'רד פרס. הליכוד חשב אחרת, דרש הסכם חתום מפורט. ממש כפי שדרשו בבית היהודי, שביקשו להבטיח לעצמם חלק מפירות הניצחון המיוחל. בלוך, עיקשת ונחרצת, לא הייתה מוכנה לשמוע והפגינה מנהיגות אחראית כאשר נכונה לנהל כל דיון ובלבד שתהיה הצהרה קודמת. על תפקידים נדבר אחרי ניצחון בבחירות. בלוך לא חיפשה לקפל מישהו מהגורמים השותפים למו"מ, היא אכן רואה בהם שותפים מבורכים לתוצאה המיוחלת.

הבוקר הופצה ההודעה לתקשורת מסוכמת על דעת כל הצדדים. ח"כ ביטן ושלום אדרי הביעו בטחון בניצחונה של עליזה בלוך:"בית שמש חייבת ניהול מקצועי שאינו מושפע מפוליטיקה, וזאת עליזה בלוך".

עליזה בלוך :"תמיכת הליכוד היא הבעת אמון של מפלגת השלטון בישראל ושל כח מקומי מרכזי ושורשי בי וגם בכך שביחד ניתן לנצח בבחירות ולהצעיד את בית שמש לדרך חדשה עם עתיד טוב יותר לכלל תושבי העיר מכל המגזרים. אני שואפת לאחדות של כולם - חרדים, ציונות דתית וחילונים".

לקח מעט זמן יותר מהצפוי, ובכל זאת כל עכבה לטובה.

נושאים: עיר מאוחדת, הליכוד, הבית היהודי
ח"כ ביתן עם עליזה בלוך אדרי ושיטרית
ח"כ ביתן עם עליזה בלוך אדרי ושיטרית
ח"כ ביתן עם עליזה בלוך אדרי ושיטרית
ח"כ ביתן עם עליזה בלוך אדרי ושיטרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: