הכירו את המעצמה החרדית החדשה בישראל

זה לא פרוספקט בחירות, זה קומוניקט פרסומי של חברת בניה המשווקת 1057 יח"ד. או ששם מגזימים או שדברי המקטרגים על העיר מנגד מופרכים. בלוך יכולה להיות גאה במציאות כזו לו היתה.

מתוך פרסום החברה
מתוך פרסום החברה

ככה משווקת חברת יזמות נדל"ן בשם קבוצת נתיב יחד עם חב' שפיר שכונה חדשה בבית שמש. 1057 יח"ד, 77 דונם פארקים, 55 בנייני מגורים, כל זה בעיר אחת, עיר העתיד. עד כאן שגרה של חיים בעיר שנבנית בלי סוף ופרסום שנועד למשוך רוכשים פוטנציאליים.

"מאז שהוכרזה כעיר בשנת 1991 צומחת בית שמש במהירות מסחררת ובעשור האחרון היא זוכה לפופולאריות רבה והופכת למעצמה החרדית החדשה בישראל". מעצמה חרדית!!! אתם קוראים נכון, עיר העתיד לציבור החרדי. העיר שהפכה להיות בני ברק החדשה של המזרח התיכון.

לפחות מישהו מכיר בבית שמש כמעצמה. יכול מתוך רצון לקדם פרוייקט בניה בסה"כ, ויום אחד זה יתפוס. ככה תופסים אותנו היזמים, ככה מתייחסים לעיר הנבנית בייסורים של אחים אחרים.

אתם קוראים נכון, המעצמה החרדית החדשה בישראל. "תושביה נהנים מאוד מאיכות חיים, יוצאת דופן, עם נוף ירוק וצלול, תשתיות מפותחות ותכנון סביבתי מתקדם. מרכזי מסחר ואזורי תעשייה פורחים, נגישות גבוהה ועורקי תחבורה מסועפים... כמו בגשם כך גם ברוח. העיר מצטיינת במרקם ייחודי של חברה תורנית איכותית, שפע של מוסדות חינוך מובילים, בתי כנסת ובתי מדרש, מקוואות ושירותי קהילה... ואם תרצו להמשיך אזי כל התכנית מתפארת בשמה ובמציאות קצת מדויימנת כדי לקדם מכירת השכונה החדשה.

באמת הרבה הרבה תשבחות והלל עד כדי גוזמה המביאה לשאלה או שהמציאות כזו או שהפרסומים האלה נועדים להפיל כאן עוד בעלי ממון שירכשו בית בתקווה למצוא כאן באמת את הגשמת חלומם.

וממשיך אותו קומוניקט לספר: ... אלפי מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה ותחבורה ציבורית מפותחת שתיקח אתכם לכל מקום... כותב השורות האלה כנראה נוסע במטרו, או טס באיזו צלחת מעופפת מעל העיר כדי לחוש תחושת האווירונאוטיקה להגיע לרמה כזו של תיאור.

חביבי תנחתו בבקשה, אולי יקומו כאן מגדלים יפים כעיצוב הפורה שלכם, עליזה בלוך הבונה עיר לכולם יכולה להיות גאה, מה לעשות שהמציאות קודרת. חסרות כאן כיתות לימוד ולא מעט, חסרה כאן איכות חיים, ויש הרבה רעש ומהומה על מחסור במוסדות חינוך, במקוואות, בבתי כנסת, תושבי רמה ד מקטרים וקולם נשמע בכל יום על המצוקות בהם הם נתקלים. בכל מקרה בהצלחה לכם.

נושאים: בית שמש החרדית, כתר הרמה, בנייה
מתוך פרסום החברה
מתוך פרסום החברה
מתוך פרסום החברה
מתוך פרסום החברה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: