החשב המלווה מסרב לאשר מינוי ממלא מקום למנהל בית העלמין

מי שמילא את התפקיד בהתנדבות עד אחרונה הסיר את אחריותו מהעניין, ובעקבותיו הולך ראש המועצה הדתית המתריע כבר מספר פעמים בפני החשב המלווה על המצב העתידי.

ראש המועצה הדתית
ראש המועצה הדתית

דמו של מזכיר המועצה הדתית הרב שלמה קקון ז"ל שהלך לבית עולמו לפני כשלושים יום, לא נח בקברו לאור השתלשלות האירועים מאז פטירתו. כבר ניכרים סימני דאגה גדולים להיעדרותו הגדולה של מי שהוגדר כמי שהביא שלווה, השרה ביטחון לעובדים ודאג לשירותי הדת בעיר לכל קהליה.

בימים אלה פועל החשב המלווה במסגרת תפקידו לצמצם את עלויות ההוצאות לתחזוק הפעילות. בימי מחלתו הארוכים של הרב קקון, מילא בהעדרו עוד אחר במועצה את כלל המשמות לפי הנחיותיו ובתיאום מלא עם המזכיר. רועי גלנטי בתפקידו משמש מנהל רכש ומחשוב במועצה, לבקשת ראש המועצה, תיאום עם המנוח נתבקש גלנטי למלא את הפונקציות באחריות הרב קקון, מנהל בית העלמין, מילוי כל המשימות כמזכיר, ואחרי על כל ענייני וסדרי הקבורה בעיר. משנפטר המנח, ביקש גלנטי להפוך את הזמני לקבוע ולקבל מינוי של מ"מ מנהל בית העלמין. כך לעניות דעתו צריכה מערכת מתוקנת לעבוד, לא על פי בקשה ולא על פי עשיית טובה, אלא על פי הנוהל התקין. גלנטי אף נועץ בייעוץ משפטי אם אפשר בכלל למנות ממלא מקום לתפקיד כזה. הוא לא ותפע כאשר קיבל חוות דעת משפטית שדבר אפשרי. חוות הדעת מצויה אצלנו במערכת. גם שאלת התזמון לגבי עניין של ערב בחירות נשקלה והיא אף עברה את הרף המשפטי.

מבוקשו לא אושר בידי חשב המלווה, מעניין באמת למה לא מדבר החשב עם הציבור. גלנטי הסיר מעצמו את האחריות .

ראש המועצה הדתית קיבל בתדהמה את דבריו של גלנטי ושיגר מכתב בהול לחשב. " ברצוני להביא לידיעתך כבר כמה פעמים, ומבחינתי זו הפעם האחרונה אני מסיר כול אחריות כיו"ר המועצה הדתית לגבי נושא הקבורה הלוויות ומכירת קברים לבני המשפחות ובני הזוג, מכוון שאין לי מי שיטפל בנושאים אלו." גלנטי מספר הרב מהדיזדה, עשה את עבודתו הנ"ל ללא כל תוספת שכר.

מהדיזדה מביא סיפור שהתקיים מהימים האחרונים. "בשבוע שעבר ניתנה הוראה למכירת קבר עם קבלה. כאשר המשפחה ראתה שקברו שם מישהו כבר בקבר. הדברים חמורים, אין סדר במקום והבלבול גדול. טעיות מסוג זה יכולים לגרום לתביעות משפטיות בסכומי עתק שיגרמו לקריסת המועצה.".

סיכומו של דבר, המזכיר נפטר לבית עולמו, ממלא המקום הסיר אחריות, עתה גם ראש המועצה מאיים בהסרת אחריות. האם אנחנו צפויים למצוא עצמו בכאוס?

החשב מלווה סיני לא משיב על שאלות שהצגנו בשם הציבור.

נושאים: המועצה הדתית, בית שמש, החשב המלווה.
ראש המועצה הדתית
ראש המועצה הדתית
ראש המועצה הדתית
ראש המועצה הדתית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
החשב המלווה מסרב לאשר מינוי ממלא מקום למנהל בית העלמין
תושבתנכתבה ביום חמישי, 06 בספטמבר 2018, 11:24

ניהול כושל של המועצה הדתית הביא לחשב המלווה. שיעשו בדק בית לפני שהם מפילים את כל הבעיות על החשב המלווה.