החרדים דורשים שקיפות ומינהל תקין

החרדים עד עכשיו סמכו על נבחריהם שהם עושים עבורם את העבודה. עתה יש מי שמבין שהגיע הזמן לחשוב אחרת, לא לסמוך ולא להאמין לכל מילה נאמרת.

עצומה
עצומה

"גם חרדים בבית שמש דורשים מינהל תקין"- זו כותרת עצומה חדשה שרצה ברשת. עליה נקראים תושבים חרדים לחתום. העצומה נפתחה עם שיתוף לדף הפייסבוק. המטרה של יוזמי העצומה 'צנועה' איסוף 3000 חתימות ועד עתה חתמו מעטים בלבד, ועם זאת כאשר העצומה היא לטובת הציבור ולטובת השכונות ולטובת העיר כולה צריך להצטרף ולחתום. עיקרה: מנהל תקין שקיפות וטוהר המידות.

מעניין אם יוזמי העצומה אכן מתכוונים למה שמתרחש כאן מול עינינו בימים הטרופים האלה. סמיכות היוזמה והתופעה בה היו מעצרים בעיר סביב פרשת הבניה בשפת אמת בהחלט יכולים להיות גורם. וכשזה קורה, צריך להאמין ולקוות יותר, עתה יש בחרדים הדורשים שקיפות ומינהל תקין, ברור גם שם כי אלו שני פרמטרים חשובים לקיומה של כל חברה, ולא משנה אם היא חילונית, חרדית או דתית לאומית, בודאי בעיר בה מתגוררים יחדיו כל אלה.

נוסיף הערה כי זו עוד הוכחה לכך שגם הציבור החרדי מתחיל להבין ולהרהר יותר בחובתו להיות מעורה ומעורב בנעשה מאחורי הקלעים ולפני, בקבלת ההחלטות בודאי אלו הנוגעות לאיכות חייו, ולא לסמוך עוד על הנבחרים שאכן הם עושים מלאכתם כנדרש או כנתבע מהם.

אתם מוזמנים להצטרף ולחתום.

נושאים: בית שמש, עצומה
עצומה
עצומה
עצומה
עצומה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: