החברים בלוך וגולדברג אנא פרסמו את ההסכם החתום ביניכם לפני הבחירות

אחרי הודעת גפני כי פורוש חתם על הסכם לפני הבחירות עם עליזה בלוך, יש עדיין שאלה- מה כתוב באותו הסכם, ומדוע חברי סיעת דגל לא דורשים לחשוף את ההסכם החתום.

ראש העיר עם קשישה בעיר
ראש העיר עם קשישה בעיר

אחרי ביקור ח"כ גפני בבית שמש ביום יצאו סרטונים המתעדים את ביקורו, אותי הרשים משפט אחד, שנאמר בסרטון שהגיע אלי ואפילו די מפתיע. למה מפתיע? לא התוכן, אלא האמירה, בקולו של ח"כ גפני, מראשי יהדות התורה המאוחדת, המפלגה שמחד עשתה הכל להציל את אבוטבול ומאידך חלקיה חתמו עם עליזה בלוך.

"הכי קל לי זה ללכת לקול ישראל, ולומר להם זה בגלל שפורוש חתם איתה הסכם לפני הבחירות". אמירה כזו בקולו של גפני, לא מפרי עטו של עיתונאי מקורב או חבר לדרך אומר, גפני יושב בין חבריו למפלגה מדגל, ברילנט מחד, גרינברג מאידך, ואומר- חושף למעשה מה שידעה העיר בסודי סודות על ההסכם שנחתם בין פורוש לבין עליזה בלוך. כולם ידעו אבל איש לא ידע להביא הוכחות. עכשיו גפני אומר, כנראה שההוכחות בידיו.

בין מפלגות נעשות בריתות, נחתמים הסכמים. בסופו של יום האמת יוצאת לאור. עתה יוצא ברק מפיצוץ רדיואקטיבי, שיוזמו לא פחות ולא יותר הם אותם אנשים שעשו להציל את אבוטבול שכשל בהצגת רשימתו לפני פקיד הבחירות.

נחזור לאותו הלילה, בשעה 20:30 יושב אבוטבול אצל פקיד הבחירות העובר על ספר ההגשה של מפלגת אבוטבול החדשה דרך השמש. פקיד הבחירות אחרי עיון במסמכים מחליט לפסול את רשימת אבוטבול.

למשה אבוטבול אין כבר זמן לתקן את המסמכים כי המועד להגשת המסמכים כבר הסתיים והוא יוצא החוצה לספר לחבריו מהרשימות החרדיות. אלו הכינו רשימה מאוחדת, גרינברג ראשון, אענרייך שני, מונטג שלישי, גולדברג רביעי. במצב כזה יש שני מועמדים בלבד לראשו העיר, מלאכי כי טוב ועליזה בלוך.

החרדים לא יתמכו במלאכי כי טוב לעולם, בודאי לא בעליזה בלוך. מה עושים? אז מוכנים כל הרביעיה ההיא מלמעלה, לסגת מקום, ולכבד את אבוטבול בראשות הרשימה חדשה. אמרנו אענרייך וגולדברג הסכימו למהלך, חתמו מחדש למסמך ההגשה וכך מצא עצמם במקומות נסוגים מהרשימה הראשונה.

סוף דבר, כדי לא להאריך התמודדו ראש בראש אבוטבול מול בלוך. באבוטבול תמכו כל הסיעות החרדיות, בבלוך כל המחנה הציוני הלאומי. מה אמרנו, באבוטבול תמכו כל המפלגות החרדיות? גפני אומר שפורוש חתם עם בלוך, את מי מייצג פורוש? פורוש הוא בעל הבית של הסיעה הירושלמית ביהדות התורה. מחד נציגיו תומכים באבוטבול, מאידך חומים בהסכם בם בלוך.

יש שקרים בפוליטיקה, לרוב הם נמחקים מהזיכרון. האם השקר הזה יימחק? והאם רק השקר הזה היה שם? אולי אפתיע אתכם, במטה פעילי בלוך לא ידעו על ההסכם החתום, בדגש החתום, עם פורוש. וגם אם ידעו, האם מישהו זולת בלוך ומקורביה במטה ראו את ההסכם? עד היום לא נחשף ההסכם החתום בין פורוש לבין בלוך. מה אומר ההסכם הזה? אפשר לנחש שמההסכם הזה נוצר המצב ההזוי שבו אגף ההנדסה נשלט בידי גולדברג, אגף החינוך נשלט בידי אענרייך, והחברה הכלכלית נותרה בידי פרנקל.

נחזור לדברי גפני, שומה עלי שח"כ גפני לא היה אומר דברים כאלה אילו לא ידע בוודאות.

אם אכן כך, ראש העירייה, עליזה בלוך, שמעון גולדברג חייבים לפרסם על פי חוק את ההסכם שנחתם ביניהם. כך נדע בדיוק מה הובטח ומה התמורה.

ועוד שאלה, איך זה שחברי סיעות הבית לא דורשים לחשוף את ההסכם הפוליטי החתום בין בלוך ופורוש? ומדוע לא הונח ההסכם הזה לידיעת הציבור? שאלות מחייבות תשובות. האם נזכה לקבל תשובות?

עם קבלת הסרטון עשיתי פניה לדר' עליזה בלוך לפרסם את ההסכם. אני מקווה שהיא תיענה לבקשתי גם כמ"מ ב"כ רשימת עיר מאוחדת, בודאי כעיתונאי.

נושאים: בחירות 2018, בלוך, גולדברג
ראש העיר עם קשישה בעיר
ראש העיר עם קשישה בעיר
ראש העיר עם קשישה בעיר
ראש העיר עם קשישה בעיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
החברים בלוך וגולדברג אנא פרסמו את ההסכם החתום ביניכם לפני הבחירות
גולש אנונימינכתבה ביום חמישי, 29 באוגוסט 2019, 19:14

עצרת מחאה ותפילת יום כיפור קטן בשכונת בר אילן בבית שמש* השתתפו הגאון רבי יצחק אזרחי, הגאון רבי נתן קופשיץ, הגאון רבי משה טוביה דינקל, הגאון רבי אלעזר מאירוביץ, הגאון רבי מנחם דן מייזלס, הגאון רבי דוד רייכמן, הגאון רבי שלמה זלמן פרלשטיין. ואישי הציבור ח''כ אורי מקלב, וחברי מועצת העיר שמואל גרינברג, חיים זמורה ושלמה ברילנט. מצורף תיעוד מהאירוע בנוסף הסרטות דברי רב השכונה הרב פרטיג, הרב יצחק אזרחי, ח"כ אורי מקלב *רבי יצחק אזרחי מראשי ישיבת מיר* אנו נמצאים כאן, במעמד תפילה זה לא ענין של מחאה או דברים אחרים, אנו פונים למי שזמין תמיד אם בורא עולם ירצה זה יהיה לא לחשוב על אף אחד שיכול או לא יכול לעזור, ולכן הדבר הכי חשוב הוא להתפלל, צריך שהתפילה תהיה מעומק הלב. *רבה של קריית הנציב הרב שלמה פרטיג אמר במעמד* אנחנו הורגלנו בא"י לסבול גזירות ורדיפות והתנכלויות, אבל תמיד הייתה עטיפה של תירוץ ותרבות, אף אחד לא אסר על לימוד תורה, אמרו צריך שילכו לצבא לצרכי ביטחון, אף אחד לא אסר על צניעות אמרו אסור להפלות, עיריית בית שמש היא המקום הראשון בהיסטוריה ללא שום גינונים והצדקות, אומרים בפה מלא, לא ניתן שטח כדי שלא תבנו בית כנסת, לא ניתן לכם לתפעל גני ילדים כדי שלא יהיה ילדים, פרעה לא גזר אלא על הזכרים כאן במדינה אסור להפלות. היה כאן אתמול משה גפני 30 שנה בשליחות ציבורית אי אפשר לחלום מה הוא חווה ועבר, הוא אמר דבר אחד מעולם לא היה דבר כזה. *חבר הכנסת אורי מקלב יהדות התורה* על מה התאספנו כאן, ילדות בנות 4 מבקשות כסא ושולחן במבנה, זה לא שייך לפוליטיקה או להסכמים זה זכות מוקנת ומובנת. לא יכול להיות שבעוד יומיים מאות אלפי ילדים ילכו בהתרגשות ללימודים, וילדים אחרים בבית שמש לא יוכלו לחוות את זה, זה לא יעלה על הדעת ולא יכול להיות. אנחנו נמצאים כאן לא רק בשביל להזדהות אלא גם בשביל לקחת אחריות, זו אחריות של כל תושבי בית שמש וזה אחריות שלנו. חשוב שזה ייאמר אף אחד לא נישל אף אחד, אנשים קנו במיטב כספם דירות, אנשים קנו מרצון ואנשים מכרו מרצון אף אחד לא העלים דירות, סופו של מאבק כזה לא ראיתי מקום שלא קיבלו יש מקומות בדרך הקלה ויש מקומות בדרך הקשה.