הושחת דגל ישראל בבית כנסת קהילת ציון

יד עלומה חתכה בסכין את מגן דוד מדגל ישראל התלוי בבית הכנסת קהילת ציון ברמה א. סגנית ראש העיר מתפללת וחברה בקהילה מגנה את המעשה ומביעה שאט נפש יחד עם ראש סיעת הליכוד "צריך לגדוע את היד שחיללה את הקודש".. ראש העירייה מגנה בתוקף.

הדגל המושחת
הדגל המושחת

שלושה ימים אחרי האירוע יוצאים היום ראשי סיעות הבית היהודי והליכוד בהודעה משותפת לגינוי וחשיפת המעשה הנבזי של חילול דגל ישראל התלוי בתוך מרחב בית הכנסת 'אהבת ציון' ברמת בית שמש א' .לא ברור אם יש במקום מצלמות לתיעוד נכנסים ויוצאים בבית הכנסת, לחשוף זהות הגורם שחתך כך בדגל. בכל מקרה עדיין לא הוגשה תלונה במשטרה, למרות שסגנית ראש העיר, מתפללת בבית הכנסת וחברת הקהילה,

הערב, בשעה האחרונה, יוצאת הודעה משותפת מהמטה המשותף. של הליכוד והבית היהודי.

להלן הודעתם המשותפת של יו"ר סיעת הליכוד והבית היהודי, שלום אדרי ורינה הולנדר, הזדעזעו מהשחתת דגל ישראל בבית הכנסת 'אהבת ציון' ברמב"ש א', בלילה שבין חמישי לשישי האחרון. השחתה מכוונת ואכזרית של דגל ישראל, לא משנה מי ביצע את המעשה, זה הרבה מעבר להשחתת רכוש! הסכין שחתכה את הדגל, חתכה בסמל צמיחת הגאולה ובנס שנקרא מדינת ישראל.

מעשה זה אילו היה מתרחש בחו"ל היה זוכה לכותרות רחבות כמעשה אנטישמי ומוקע בחומרה, וכך יש להתייחס אליו גם בבית שמש ובמדינת ישראל.

רינה הולנדר: "אני גאה להיות חברה בבית הכנסת 'אהבת ציון' וגאה ברב הקהילה ובגבאים אשר אל מול המעשה הנפשע החליטו להוסיף עוד ועוד דגלים במקום הדגל שהושחת. אני קוראת למשטרה לחקור ולא להרפות עד למיצוי הדין עם הפושעים.

שלום אדרי: "בכל פעם מחדש אנו עדים לוונדליזם ומעשיי זוועה בכל הקשור לסמלי המדינה, אותו "קומץ" במרכאות כפולות מרים ראש כל פעם מחדש ומגיע עד לקצוות וגבולות היכולת להבין את הזוועות מבית היוצר שלהם. צריך לנהוג בהם באפס סובלנות ולהביא את הפורעים למיצוי הדין בשיא החומרה!"

נודע כי הולנדר, סגנית רה"ע פנתה לגורמים בעירייה במטרה לצאת במבצע תליית דגלים בבתי כנסת ברחבי העיר כמענה למעשה נפשע זה. וקוראת לכולם: "תלו דגלי ישראל והניפו אותם בגאון!!" מצער כי הנהגת העיר לא גינתה את המעשה בחומרה כפי שראוי היה!!" עד כאן הודעה מהמטה המשותף לליכוד ולבית היהודי."

רועי לחמנוביץ דובר עיריית בית שמש: מיד עם היוודע המקרה שוחחה ראש העיר עם נציגי הקהילה והדגישה בפניהם שהיא רואה בחומרה רבה את הנעשה. ראש העיר הציעה שיתלה דגל חדש במהירות ושמחה שכך נעשה.
ראש העיר הדגישה כי הבחירה שלנו היא האם לתת משמעות ותשומת לב ציבורית לפורעי חוק או שמא נכון להמשיך ולהרבות ביצירה, בעשייה ובהתפתחות הקהילה. ראש העיר ברכה על החלטת הקהילה להרבות בעשייה ובפעילות ולא בהעצמת קונפליקטים גם אם הפגיעה צודקת ונכונה ושמחה מאד על תלייה מחודשת של דגל המדינה.

נושאים: קהילת ציון, רמבש, דגל ישראל, ונדלים, שלום אדרי, רינה הולנדר
הדגל המושחת
הדגל המושחת
הדגל המושחת
הדגל המושחת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: